اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک خبر داد

اعزام 200 دانش‌آموز آبیکی به سرزمین‌های نور

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از اعزام 200 نفر از دانش آموزان پسر آبیکی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام 200 دانش‌آموز آبیکی به سرزمین‌های نور

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: راهیان نور حرکتی فرهنگی و علمی است که در تقویت معنویت و امور تربیتی دانش‌آموزان تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور علاوه بر آشنایی با فرهنگ جبهه سبب تقویت روحیه شهادت طلبی و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در آنان می‌شود.

این مسئول با اشاره به نقش خیرین مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی تصریح کرد: اگر کمک خیرین مدرسه‌ساز نبود مشکل فضای آموزشی آموزش و پرورش لاینحل باقی می‌ماند که البته در برخی از اوقات خیرین جلوتر از دولت هم عمل کرده‌اند و خدمات زیادی را به آموزش و پرورش ارائه کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش آبیک خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس تمام دستگاه‌های اجرایی است چرا که در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف در طول سال از امکانات آموزش و پرورش و دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: توزیع شیر در مدارس غیر دولتی را در دستور کار قرار داده‌ایم و پیگیر هستیم چرا که دانش‌آموزان این نوع مدارس به آموزش و پرورش تعلق دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ریالی سرانه به مدارس شهرستان آبیک واریز نشده است ولی خوشبختانه با مدیریت خوب مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان، وضعیت مطلوبی را در مدارس شهرستان آبیک شاهد هستیم.

این مسئول تصریح کرد: برای استقرار نظام آموزشی جدید به تکمیل پروژه کانون فرهنگی و تربیتی شهرک قدس سخت نیازمند هستیم چرا که به مدرسه ابتدایی نیاز داریم و می‌خواهیم این پروژه تکمیل شود تا آن را به مدرسه تبدیل کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه دبیرستان 12 کلاسه شهر خاکعلی ضروری است چرا که مدرسه فعلی بوعلی سینا و شهید جمشیدی از وضعیت نامطلوبی برخوردار هستند و هر لحظه امکان فرو ریختن دیوارهای مدرسه وجود دارد.

نوروزی با اشاره به 15 اسفند ماه روز درخت کاری گفت: ترویج فرهنگ درخت کاری در توسعه و حفظ منابع طبیعی بسیار تأثیرگذار است که با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک در هفته درخت کاری برنامه‌های خوبی را در مدارس برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، احداث مدرسه در شهرک خرم، احداث مدرسه ابتدایی در شهرک بعثت (پروژه مسکن مهر)، تکمیل پروژه‌های روستاهای نودوز و هزار جلفا، احداث هنرستان پسرانه و رفع مشکل اینترانت در مدارس از جمله کمبودها و مشکلاتی بود که اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک مطرح کردند و از سوی مسئولان شهرستان خواستار رفع مشکلات مذکور شدند.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول