اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

ملت ایران از تفرقه افکنان عبور می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت جیرفت گفت: اگر بعضی با شعار انتخابات آزاد تفرقه ایجاد کرده تا با این کارها فضا را تا زمان انتخابات آینده متشنج کنند، بدانند ملت ایران از آن‌ها نیز عبور می‌کند.

ملت ایران از تفرقه افکنان عبور می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام عباس اسدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جیرفت مردم ایران را پیرو ولایت دانست و اظهار داشت: ملت ایران اهل سیاست و بصیرت بوده و به این امر به خوبی واقف هستند که چه کسی در مسیر ولایت گام برمی دارد، بنابراین اگر کسی از مسیر ولایت خارج شود، مردم از آن عبور می کنند.

وی با ابراز تأسف نسبت به بعضی بی اخلاقی‌های قبل از 22 بهمن ماه جاری افزود: این بی اخلاقی‌ها دل امام، شهدا و مردم را به درد آورد، اما مردم از آن‌ها عبور کرده و فقط با پیروی از فرمان ولایت فقیه به صحنه آمدند.

اسدی با اشاره به ابراز خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: اگر بعضی با شعار انتخابات آزاد تفرقه ایجاد کرده تا با این کارها فضا را تا زمان انتخابات آینده متشنج کنند، بدانند، ملت ایران از آن ها نیز عبور می کند.

وی ابراز داشت: زمان ثبت نام کاندیدای شوراهای اسلامی 29 فروردین ماه و ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری 17 اردیبهشت ماه سال آینده اعلام شده است، بنابراین نباید ما از امروز فضای انتخابات را متشنج کنیم.

اسدی با هشدار به مسئولان نظام عنوان کرد: مسئولان باید مواظب رفتار و گفتار باشند تا دشمن از رفتار آن ها سوء استفاده نکند و همواره در راستای فرمان ولایت فقیه گام بردارند.

انتهای پیام/2655/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول