اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

پیام رهبری به جامعه روحانیت در حقیقت پاسداشت نیم قرن مبارزه روحانیون بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به جامعه روحانیت مبارز در حقیقت پاسداشت نیم قرن مبارزه روحانیان ایرانی بود.

پیام رهبری به جامعه روحانیت در حقیقت پاسداشت نیم قرن مبارزه روحانیون بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه سمنان که با حضور پرشور مردم و هزاران نفر از داغداران شهادت سردار رشید اسلام، حاج حسن شاطری در مسجد امام این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری که در روزهای اخیر به اجلاس جامعه روحانیت مبارز ارسال شد، بسیار گران‏بها و دارای ابعاد مختلفی بود که باید به آن توجه شود.

وی این پیام را در حقیقت بیانگر و در راستای پاسداشت نیم قرن مبارزه اعضای جامعه روحانیت مبارز ایران اسلامی دانست.

امام جمعه سمنان افزود: این نهاد مبارز انقلابی و اسلامی در سال‏های متمادی در راه اسلام و مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آن تلاش وافری از خود نشان داده است.

امام جمعه سمنان افزود: روز اول اسفند در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز «روحانیت و دفاع مقدس» نام گرفته است و به همین مناسبت باید برنامه‏های ویژه‏ای در راستای پاسداشت مقام شهدای روحانی و مبارزان روحانیت گام برداشته شود.

شاهچراغی با اشاره به سال‏ها مبارزه روحانیت اصیل ایرانی علیه رژیم طاغوت و استکبارگران اظهار داشت: روحانیان کشورمان که همواره مدافع اسلام و انقلاب بوده‏اند، از آغاز کارشان بر لزوم اجرای دین مبین اسلام تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: روحانیان همواره خادمان مردم بوده و در راه رفع مشکلات جامعه گام برداشته‏اند و خدمات آن در سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از آن درخور تحسین است.

امام جمعه سمنان یادآور شد: روحانیت مبارز ایرانی و انقلابی همواره نشان داده است که در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارد.

شاهچراغی روحانیان را در همه امور پیشروی نظام اسلامی دانست و گفت: در روزهای اخیر نیز مشاهده کردیم که پیام مقام معظم رهبری به جامعه روحانیت مبارز صادر شد و این پیام باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول