اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس داوطلبان جمعیت هلال‌احمر:

امدادرسانی به موقع نیازمند مشارکت مردم است

خبرگزاری فارس : رئیس داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در آموزش‌های امدادی گفت: تنها ساز و کار عدالت اجتماعی مشارکت مردمی است.

امدادرسانی به موقع نیازمند مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرحناز رافع ظهر امروز در جمع داوطلبان هلال‌احمر خراسان‌جنوبی اظهار داشت: دو مأموریت کلان شامل فعالیت‌های امداد نجات و فعالیت‌های نوع‌دوستانه برعهده جمعیت هلال‌احمر است.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها تنها برای هلال‌احمر نیست بلکه ویژه همه مردم و انسان‌های بزرگ در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که با این نوع خدمت زندگی دنیوی و اخروی خود را بیمه کرده‌اند.

چتر حمایتی فرشتگان رحمت گسترده می‌شود

رئیس داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید در زمینه انفاق ادامه داد: انسان باید هر آنچه را دوست می‌دارد انفاق کند و با ثابت کردن کرامت انسانی و بزرگی انسان به هدف والای انسانیت نائل شود.

رافع، خطاب به داوطلبان متذکر شد: با یاری رساندن به انسان‌های نیازمند و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و انسان‌های نیازمندی که توقع زنده ماندن را دارند، در طرح فرشتگان رحمت ما را یاری کنید تا چتر داوطلبان را بر سر نیازمندان بگسترانیم.

وی در پایان اذعان داشت: تمام تلاشمان افزایش مشارکت اقتصادی در سازه‌های مختلف بوده زیرا تنها سازوکار عدالت همین مشارکت‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/2248/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول