اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه در سوادکوه:

برخی ها، شعار زیبای بصیرت را نازیبا جلوه می‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه با انتقاد از حادثه حرمت‌شکنی در حرم حضرت معصومه (س)، گفت: برخی‌ها، شعار زیبای بصیرت را نازیبا جلوه می‌دهند.

برخی ها، شعار زیبای بصیرت را نازیبا جلوه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه ائمه جمعه سوادکوه در خطبه‌های این هفته از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تقدیر کردند.

برخی‌ها شعار زیبای بصیرت را نازیبا جلوه می دهند

امام جمعه شیرگاه با اشاره به آیه 72 سوره انفال به لزوم اتحاد در جامعه تاکید کرد و گفت: تفرقه در جامعه موجب فتنه می‌شود و اتحاد مؤمنین باعث خیر و برکت و اتحاد با کفار منشاء فساد است.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانگر شعور سیاسی و ولایت‌مداری آنان که ریشه در ولایت الهی دارد، توصیف کرد و یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قابل تقدیر بوده است.

وی با ابراز تنفر از حرمت‌شکنی در حرم حضرت معصومه و با انتقاد از اینکه برخی‌ها شعار زیبای بصیرت را نازیبا جلوه می‌دهند، خاطر نشان کرد: چرا با افراطیونی که از فتنه 88 تاکنون باعث ایجاد تنش در جامعه می‌شوند، برخورد نمی‌شود.

امام جمعه شیرگاه افزود: حرم مطهر حضرت معصومه (س) به قول مقام معظم رهبری چشمه جوشان انقلاب اسلامی بوده است.

راهپیمایی 22 بهمن بیانگر حضور مردم در صف اول دفاع از نظام

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زیراب، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پدیده سیاسی و اجتماعی قرن چهاردهم هجری قمری و ربع آخر قرن بیستم میلادی توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سه دهه حیات و پایداری خود همواره مورد توجه پژوهشگران، دانشمندان و متخصصان علوم سیاسی و کارشناسان علوم اجتماعی قرار داشته است.

امام جمعه شهر زیراب با تاکید بر اینکه تحلیل انقلاب اسلامی باید به شیوه‌ای جدا از تحلیل‌های رایج انجام شود، افزود: فرضیه‌های کهنه و رایجی که برای تحلیل انقلاب‌های مدرن غیرمذهبی و ضدمذهبی ارائه شده است توانایی تحلیل این پدیده منحصر به فرد و استثنایی و بی‌نظیر را ندارند.

وی افزود: روش‌های متداول در غرب و شرق که آلوده به سکولاریزم است به هیچ وجه توانایی تحلیل انقلاب اسلامی را ندارد.

رضایی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم ما نشان داده‌اند که همواره در صف اول دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی قرار داشته‌اند.

راهپیمایی 22 بهمن، بیانگر وفاداری ملت به آرمان‌های انقلاب بوده است.

امام جمعه پل سفید در خطبه‌های نمازجمعه با تاکید بر لزوم شناخت حق گفت: برای شناخت حق باید آن را شناخت و یکی از راه‌های شناخت حق، رعایت حلال و حرام است.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) به حدیثی از امام جواد (ع) اشاره کرد و افزود: امام جواد (ع)، زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) را مانند زیارت حضرت سید الشهداء (ع) ذکر کرده است.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بیانگر وفاداری آنان به نظام و مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: سخنان مقام معظم رهبری باید برای مردم و مسئولان فصل الخطاب باشد.

انتهای پیام/86015/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول