اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران:

ترکیب جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران مشخص شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی خانه مطبوعات مازندران از اعلام ترکیب جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران خبر داد.

ترکیب جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران مشخص شد

جابر معافی سخنگوی خانه مطبوعات مازندران امروز پس از پایان جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات که با دستور تعیین و بررسی تغییرات اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات مازندران برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار داشت: در این جلسه با هفت رأی اعضای هیئت مدیره، ایرج نیازآذری به عنوان رئیس هیئت مدیره و حسین خانی نیز با همین تعداد رأی به عنوان مدیر خانه مطبوعات مازندران انتخاب شدند.

عضو و سخنگوی خانه مطبوعات مازندران تصریح کرد: همچنین در این جلسه سیده فاطمه درواری به عنوان نایب رئیس، فاطمه سلطانی به عنوان خزانه‌دار و جابر معافی به عنوان سخنگوی خانه مطبوعات مازندران ابقا شدند.

وی با اشاره به پیگیری برخی از مطالبات اعضای خانه مطبوعات مازندران از تشکیل چند کمیته تخصصی و کاری در خانه مطبوعات خبر داد.

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران همچنین به بزرگداشت دهه فجر به عنوان یکی از تاریخی‌ترین حوادث عصر حاضر به‌ویژه در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: به منظور بزرگداشت ایام‌‌الله دهه فجر، همایشی به عنوان خبرنگاران و روزهای تاریخی انقلاب، هفته آینده در ساری برگزار می‌‌شود.

معافی با اشاره به این‌که به دلیل ترافیک برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر، برگزاری این همایش به بعد از دهه فجر موکول شده است، خاطر نشان کرد: در این همایش علاوه بر اعضای خانه مطبوعات و اصحاب رسانه، مسئولان ارشد مازندران، مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران، مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و پیشکسوتان عرصه مطبوعات نیز دعوت می‌شوند.

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران تصریح کرد: ترکیب جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در تلاش است با همکاری تمام اصحاب رسانه و مطبوعات، فصل جدیدی از فعالیت‌های صنفی را آغاز کند.

وی در پایان خواستار همکاری و مساعدت فکری و فرهنگی اصحاب رسانه برای پیشبرد اهداف خانه مطبوعات مازندران شد.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول