اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی نوشهر:

اوضاع هنرهای تجسمی نوشهر خوب است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: هنرهای تجسمی در نوشهر روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

اوضاع هنرهای تجسمی نوشهر خوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار نقاشی یکی از هنرمندان نوشهری در جمع خبرنگاران گفت: هنرهای تجسمی در نوشهر روزهای خوبی را پست سر می‌گذارد و هنرمندان متعهد در طول سال به مناسبت‌های مختلف با برنامه‌ریزی خوب و مدون به ارائه هنر می‌پردازند.

وی افزود: نمایشگاه‌های بسیار خوب و با سطح کیفی مطلوبی را در نوشهر شاهد هستیم و مردم نوشهر هم ثابت کردند که علاقمند به حوزه فرهنگ و هنر هستند و بازدیدهای علاقمندان به هنر نشان‌دهنده جایگاه هنر و میزان علاقمندی مردم به هنرهای تجسمی است.

وی با اشاره به حضور شکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: این حضور نشان‌دهنده عزم راسخ مردم و بیعتی مجدد با آرمان‌های امام (ره )، شهدا و مقام معظم رهبری است.

توپاحیدری خاطر نشان کرد: از دستاوردهای بزرگی که انقلاب اسلامی برای کشورمان داشته این است که هنرمندان ما امروز در رشته‌های مختلف هنری در دانشگاه‌های مختلف به تحصیل مشغول هستند و مراکز فرهنگی و هنری در حوزه آموزش در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه هنر باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، گفت: هنرمندان خوبی داریم و بنابراین همه مردم و مسئولان باید از برگزارکنندگان برنامه‌های فرهنگی و هنری که بدون چشم‌داشت و به واسطه ذوق و شوق و علاقه نسبت به ارائه هنر می‌پردازند و نمایشگاه برپا می‌کنند باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی عنوان کرد: برپایی نمایشگاه آثار هنری توسط هنرمندان نشانه شجاعت یک هنرمند در ارائه اثر است و وقتی که هنرمندی آثار خود را به نمایش می‌گذارد مطمئنا این آثار مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و مردم و هنردوستان و پیشکسوتان هنر می‌آیند و می‌بینند و اظهار نظر می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر ابراز کرد: امیدواریم با حمایت همه، شاهد برنامه‌های فرهنگی و هنری پربارتری باشیم.

وی تصریح کرد‌: در طول یک ماه باقیمانده از سال 91 نوشهر چند نمایشگاه هنری‌های تجسمی را شاهد خواهد بود و بنابراین از مردم درخواست می‌شود در نگارخانه‌ها و آمفی تئاترها و هر فضایی که کاری فرهنگی و هنری متعهد را انجام می‌دهد همچون همیشه حضور یافته و آثار فرهنگی و هنری هنرمندان را مورد بازدید خود قرار دهند.

انتهای پیام/86019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول