اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

ورزش نقش بسیار موثری در رشد و اعتلای جامعه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ورزش نقش بسیار موثری در رشد و اعتلای جامعه داشته و موجب دوری افراد از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

ورزش نقش بسیار موثری در رشد و اعتلای جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان یکی از بانک‌های بخش خصوصی اراک در راستای تحقق اهداف کمیته اسپانسرینگ اظهار داشت: توسعه و گسترش ورزش در جامعه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های مسئولان به شمار می‌رود، چراکه ورزش می‌تواند موجب نشاط در جامعه شده و سطح سلامت افراد جامعه را افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش نیازمند حمایت جدی و همه جانبه‌ تمامی دستگاه‌ها است، تصریح کرد: ورزش از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و امروز جوانان بیش از گذشته به ورزش نیاز دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ورزش موجب دور شدن جوانان از اعتیاد می‌شود، خاطر نشان ساخت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند جوانان را به دام اعتیاد کشانده و آنان را بی هویت کنند، پرداختن به ورزش می‌تواند تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کند.

ملکی افزود: در حال حاضر ورزشکاران ایران اسلامی در جای جای این سرزمین با حضور در میادین مختلف ورزشی افتخارات بسیار بزرگی را نصیب کشور کرد‌ه و موجب برافراشته شدن پرچم پر افتخار ایران اسلامی در جهان شده‌اند که این مایه سربلندی و عزت کشور است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت جدی دستگاه‌ها از امر ورزش گفت: بانک‌ها می‌توانند با حمایت‌‌های خود از ورزش زمینه توسعه ورزش را در رشته‌های مختلف ورزشی فراهم کرده و روحیه نشاط و شادابی را در جامعه افزایش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان خواستار همکاری بانک‌ها در حمایت‌های مادی و معنوی از ورزشکاران استان شد.

انتهای پیام/87002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول