اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شاهین بندر عامری مطرح کرد

شرایط اید‌ه‌آل تیم فوتبال شاهین برای صعود/ کم لطفی مسئولان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: وضعیت تیم بسیار خوب و مطلوب بوده و شاهین برای صعود به لیگ برتر امیدهای کشور آماده است.

شرایط اید‌ه‌آل تیم فوتبال شاهین برای صعود/ کم لطفی مسئولان ادامه دارد

حسن غریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به آغاز رقابت‌های پلی آف امیدهای کشور در بوشهر برای صعود به لیگ برتر اظهار داشت: این رقابت‌ها از امروز با دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس قائمشهر در ورزشگاه شهدای چغادک بوشهر آغاز و نیمه نخست این بازی بدون گل مساوی شده است.

وی در ارتباط با وضعیت شاهین بندر عامری هم گفت: تیم ما مشکلی ندارد و همه چیز برای انجام مسابقاتی خوب فراهم است تا به امید خدا به لیگ برتر صعود کنیم.

سرپرست تیم فوتبال شاهین بندر عامری تصریح کرد: امیدواریم به لطف خدا، همت بازیکنان و کادر فنی و حمایت مردم عامری بتوانیم با انجام بازی‌های زیبا به لیگ برتر صعود کرده و هدیه‌ای ناقابل به مردم قدرشناس بندر عامری بدهیم.

غریبی گفت: بازیکنان و کادر فنی تمرینات منظم و سختی را انجام داده‌اند و شرایط تیم برای انجام این رقابت‌ها مطلوب است باید با شکست حریفان قدرت خود را به رخ بکشیم.

وی گفت: انتظار داریم مردم ورزش دوست بوشهر و بندر عامری از این بازی‌ها استقبال کرده و با حمایت آنان بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

کم لطفی مسئولان ادامه دارد/ ناگفته‌ها را بعد از رقابت‌های پلی آف می‌گویم

سرپرست شاهین بندر عامری با گلایه از عدم حمایت مسئولان از تیم فوتبال شاهین بندر عامری گفت: متاسفانه تا امروز که روز آغاز این رقابت‌هاست هیچ کمکی از سوی مسئولان استان به ما نشده و این کم لطفی بزرگی است.

غریبی تصریح کرد: امروز با معاون اداره کل ورزش و جوانان استان صحبت کردم و عنوان داشتم همه چیز را پس از پایان این رقابت‌ها با رسانه‌ها در میان می‌گذارم.

وی افزود: امیدواریم بازی‌های این دور را با موفقیت به پایان ببریم و جشن صعود را در بوشهر بگیریم و بعد از این موفقیت ناگفته‌ها را با رسانه‌ها در میان می‌گذارم.

رقابت‌های پلی آف امیدهای کشور برای صعود به لیگ برتر فوتبال امروز در بوشهر با حضور تیم‌های شاهین بندر عامری، تراکتورسازی، پرسپولیس قائمشهر و صنعت نفت آبادان آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول