اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای امامزاده سید عباس بجنورد:

10 میلیارد ریال برای عمران امامزاده سید عباس بجنورد هزینه شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای امامزاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر (ع) بجنورد برادر امام رضا (ع) گفت: 10 میلیارد ریال برای عمران این امامزاده صرف شده است.

10 میلیارد ریال برای عمران امامزاده سید عباس بجنورد هزینه شد

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این مبلغ طی یکسال گذشته برای گسترش شبستان و صحن این امامزاده هزینه شده است، اظهار کرد: این اعتبار از محل عواید این امامزاده اعم از نذورات و درآمدهای دفن اموات تأمین شده است.

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی در امامزاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر (ع) بجنورد در چارچوب طرح جامع انجام می‌شود.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه امامزاده بجنورد از امامزاده‌های شاخص خراسان شمالی به شمار می‌رود،‌ تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در سفر به خراسان شمالی این امامزاده را زیارت و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

* یادواره شهدا در امامزاده سیدعباس بجنورد برگزار شود

رئیس هیئت امنای امامزاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر (ع) بجنورد برادر امام رضا (ع) همچنین بر برگزاری یادواره شهدا در این امامزاده تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مزار شهدای گلگون کفن در صحن این امامزاده در قالب دو قطعه قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب که باید امامزادگان به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند، این آمادگی وجود داشته تا یادواره شهدا در این امامزاده شاخص خراسان شمالی برگزار شود.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های فرهنگی زیادی برای اجرای برنامه‌ در این مکان وجود دارد که هیئت امنا برای برگزاری این فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت سایر دستگاه‌ها آمادگی دارد.

*‌برگزاری نشست‌های آموزشی برای خدام امامزاده بجنورد

رئیس هیئت امنای امامزاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر (ع) بجنورد برادر امام رضا (ع) همچنین یکی از اقدامات هیئت امنا را برگزاری نشست‌های آموزشی و فرهنگی برای خدام این امامزاده عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا همه هفته با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برنامه‌های فرهنگی و توجیهی برای خدام امامزاده برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، امامزاده سید عباس ابن موسی ابن جعفر (ع) بجنورد در داخل این شهر قرار گرفته و سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر و مسافر از اقصی نقاط کشور است.

انتهای پیام/63002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول