اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت

آغاز عملیات بازسازی امامزاده سید "عمادالدین ولی" در لنده

خبرگزاری فارس: با حضور مردم و مسئولان شهرستان لنده، بازسازی امامز‌اده سید عمادالدین ولی واقع در روستای مونه از توابع شهرستان لنده آغاز شد.

آغاز عملیات بازسازی امامزاده سید "عمادالدین ولی" در لنده

حجت‌الاسلام خلیل نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تبریک خلق حماسه‌ای دیگر در 22 بهمن امسال اظهار کرد: عملیات بازسازی صحن امام‌زاده سید عمادالدین ولی در زمینی به متراژ 37 هزار متر مربع آغاز شد. 

رئیس هیئت امناء امام‌زاده سید عمادالدین ولی افزود: ناهمواری‌ها و پستی و بلندی‌های فراوان اطراف امام‌زاده باعث کند شدن روند بازسازی شده است.

 وی گفت: این مرحله از بازسازی امام‌زاده شامل هفت هزار متر مربع بنا و ساختمان بوده که بیش از یک هزار و 400 متر آن مربوط به صحن امام‌زاده و مسجد است.

 نظری تصریح کرد: حدود 30 تا 40 سوئیت خانوادگی به متراژ 40 تا 45 متری برای اطراف امام‌زاده در نظر گرفته شده که در فاز دوم بازسازی انجام می‌شود.

 وی به صحن امام‌زاده اشاره کرد و افزود: دو سالن زوار اطراف صحن به ظرفیت هر کدام 170 نفر در فاز اول اجرایی می‌شود.

  رئیس هیئت امناء امام‌زاده سید عمادالدین ولی به فضای اطراف امام‌زاده اشاره کرد و گفت: با توجه به گردش‌پذیر بودن این منطقه قریب به 28 هزار متر مربع فضای محوطه‌سازی شامل پارکینگ، پارک‌بازی، جنگل و درخت‌کاری در نظر گرفته شده است. 

نظری اضافه کرد: در ادامه مراحل تکمیل و بازسازی ساخت موزه، کتابخانه، اورژِانس، بهداری، کشتارگاه را خواهیم داشت که به مرور زمان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به نحوه جمع‌آوری اعتبار بازسازی گفت: تاکنون از هیچ نهاد دولتی و اوقاف کمکی دریافت نشده است.

رئیس هیئت امناء امام‌زاده سید عمادالدین ولی اضافه کرد: اعتبار کنونی از طریق نذورات مردمی و خیرین شهرستان لنده جمع‌آوری شده است.

 نظری در پایان با بیان این ‌که ساخت امام‌زاده به همت مردم انجام می‌شود، گفت: شماره حساب 107304449000 بانک ملی شعبه لنده برای جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی در نظر گرفته شده که استمداد و یاری همه هم‌وطنان و مسئولان استانی و کشوری را در این زمینه خواستاریم.

 انتهای پیام/82013/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول