اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد

ارسال 490 اثر به دبیرخانه جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: رئیس باغ موزه دفاع مقدس همدان از ارسال 491 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان خبر داد.

ارسال 490 اثر به دبیرخانه جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خلیل الهی‌تبار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس اظهار داشت: خاطرات دفاع مقدس از محوری‌ترین بخش‌های مغفول مانده پس از دوران جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه خاطرات دوران دفاع مقدس امانت‌های ارزشمندی‌ است که باید انتقال یابد، تصریح کرد: این مهم امری است که باید توسط متولیان فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس باغ‌موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه نخستین جشنواره استانی خاطره‌نویسی در همدان سال 89 برگزار شد که تعداد یک هزار و 77 خاطره به دبیرخانه رسید، گفت: دومین جشنواره در سال 90 برگزار شد که تعداد 777 اثر به دبیرخانه رسید و امسال نیز در سومین سال برگزاری این جشنواره 491 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره امسال در سه بخش «مرتبط با جبهه»، بخش«پشت جبهه و بمباران شهرها» و بخش ویژه «آزادگان» برگزار شد.

به گفته الهی‌تبار از مجموع آثار رسیده تعداد 331 اثر از مناطق عملیاتی و 35 اثر نیز مربوط به آزادگان است.

رئیس باغ موزه دفاع مقدس همدان خاطرنشان کرد: اختتامیه سومین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس 26 بهمن ماه برگزار می‌شود که در آن از نفرات اول تا سوم هر سه بخش تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول