اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

آبادان را در آستانه سال جدید زیبا کنید

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان خواستار توجه به زیباسازی این شهرستان در آستانه سال جدید شد.

آبادان را در آستانه سال جدید زیبا کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت‌ غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم و حضور مهمانان نوروزی در این شهرستان آغاز می‌شود باید برای زیباسازی شهر تلاش کرد.

وی افزود: در این راستا از مسئولان می‌خواهیم با مواردی که زیبایی شهر را دچار خدشه می‌کند به شدت برخورد کنند.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به عرضه و کشتار دام در منطقه حوالی کشتارگاه این شهرستان ادامه داد: این افراد علاوه بر اینکه بدون هیچ موازین بهداشتی اقدام به عرضه و کشتار دام می‌کنند منظره‌‌ای بسیار زشت را در شهر ایجاد می‌کنند که شایسته آبادان نیست.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: حوزه بهداشت با سلامت عموم سر و کار دارد و باید با سودجویانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی شود.

وی اضافه کرد: در این راستا باید طوری عمل شود که محیط برای حضور این افراد سودجو در آبادان ناامن شود.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین با توجه به اینکه در آستانه پایان سال و افزایش خریدها در شهرستان هستیم باید نظارت بهتر و قوی‌تری از سطح بازار و به ویژه مواد غذایی از لحاظ بهداشتی انجام شود.

ایلخاص‌زاده با اشاره به مصوبه مسقف‌کردن کانال آب توسط پالایشگاه آبادان افزود: این پروژه از مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور است که وزارت نفت مکلف به اجرای آن است.

وی افزود: کانال‌های روباز آب موجب ایجاد منظره‌ای ناپسند شده و زیبایی آن مناطق را از بین برده که پالایشگاه باید نسبت به مسقف کردن آن اقدام کند.

فرماندار ویژه آبادان در خصوص واحدهای صنفی عرضه قلیان نیز گفت: باید ابتدا به آنها اخطار داده شود و در صورت عدم رعایت نسبت به پلمب کردن آنها یا دادن مجوز عرضه محصولات دیگر به این واحدها اقدام شود.

انتهای پیام/72008/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول