اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال در همدان صورت گرفت

انجام 4500 نفرساعت طرح تربیتی تحکیم بنیان خانواده

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: امسال 4 هزار و 500 نفر ساعت طی طرح تربیتی استحکام بنیان خانواده آموزش دیده‌اند.

انجام 4500 نفرساعت طرح تربیتی تحکیم بنیان خانواده

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در زمینه فعالیت‌های آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی از ابتدای امسال اظهار داشت: امسال 4 هزار و 500 نفر ساعت طی طرح تربیتی استحکام بنیان خانواده آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به آموزش 2 هزار و 500 نفرساعت پیرامون پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر نیز گفت: امسال یک هزار و 500 نفر ساعت گفتمان دانشگاهی نیز در زمینه موضوعات روز فرهنگی برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شبکه تبلیغ 3 هزار نفرساعت گفت: امسال یک هزار نفرساعت دوره‌های آموزشی ویژه معلمین پرورشی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های فرهنگی اجتماعی کارکنان دولت 800 نفر ساعت و برگزاری 12 دوره آموزش تخصصی مسئولان تشکل‌های دینی نیز گفت: 327 ساعت نفر دوره‌ آموزشی فرق و مذاهب نیز برگزار شده است.

به گفته آزادیخواه، کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی و عفاف و حجاب نیز امسال در همدان 3 هزار نفرساعت برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری 480 نفر ساعت کارگاه آموزش Hiv در استان به برگزاری 4 هزار و 500 نفر ساعت کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، امسال 136 نفر ساعت کارگاه آموزشی مشاوره و یک هزار و 400 نفرساعت کارگاه آموزشی اولیاء دانش‌آموزان نیز برگزار شده است.

وی در پایان با اشاره به حمایت از چاپ هشت کتب دینی نیز گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همدان امسال از چهار مورد پایان‌نامه دانشجویی مرتبط با وظایف سازمان نیز حمایت کرده است.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول