اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه خبر داد

اصلاح تقاطع‌های غیر هم‌سطح در اشنویه

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: تمام تقاطع‌های غیر هم‌سطح در محورهای مواصلاتی اشنویه در آینده نزدیک اصلاح می‌شوند.

اصلاح تقاطع‌های غیر هم‌سطح در اشنویه

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه محمدعلی حسین‌زاده صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان که در محل فرمانداری اشنویه تشکیل شد، اظهار داشت: شورای ترافیک شهرستان اشنویه در راستای کاهش و تسهیل ترافیک در این شهرستان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اصلاح تقاطع‌های غیر هم‌سطح، تصریح کرد: اصلاح تقاطع‌های غیر هم‌سطح یکی از موضوعاتی است که در این شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

حسین‌زاده با اشاره به تقاطع‌های غیر هم‌سطح موجود در جاده‌های این شهرستان، افزود: اصلاح تقاطع‌های غیر هم‌سطح نیز مشکل اصلی در تصادفات است.

وی با اشاره به واگذاری اعتبار مورد نیاز در این زمینه، گفت: برای این منظور اصلاح تقاطع‌های غیر هم‌سطح بر حسب اولویت مورد اصلاح قرار می‌گیرند.

حسین‌زاده با بیان اینکه اصلاح تقاطع غیر هم‌سطح فاز اول جاده اشنویه به نقده در اولویت قرار دارد، اعلام کرد: در این جاده شاهد بروز تصادفات متعددی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این محور در آینده نزدیک مورد اصلاح قرار می‌گیرد، اظهار داشت: برای این منظور 9 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

حسین‌زاده از اصلاح این جاده در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با بهبود وضعیت جوی و کاهش بارندگی‌ها شاهد آغاز عملیات اجرایی در این محور خواهیم بود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول