اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی خبر داد

کاهش 25 درصدی ورود مواد محترقه به آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی گفت: ورود مواد محترقه به آذربایجان‌غربی در سال جاری 25 درصد کاهش یافته است.

کاهش 25 درصدی ورود مواد محترقه به آذربایجان‌غربی

خیبر تیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای کشف مواد محترقه در صنوف موردی مشاهده نشده است، اظهار داشت: سال گذشته در پی کشف مواد محترقه در اماکن عمومی 26 واحد صنفی پلمپ و 26 نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کاهش 25 درصدی ورود مواد محترقه به آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: لازم است همه به ویژه صاحبان صنوف با یک تلاش و همت جدی از تهیه، فروش و عرضه مواد محترقه به کودکان، نوجوانان و جوانان با توجه به تلفات و آسیب‌های وارده به آنان پرهیز کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی افزود: با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه، اجرای برنامه‌های جنبی مانند حضور در مدارس و محافل عمومی و توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس می‌تواند در کاهش تلفات در ارتباط با مواد محترقه تأثیرگذار باشد.

تیبا از دستگیری 10 نفر در ارتباط با ورود مواد محترقه، تاکنون خبر داد و اعلام کرد: 235 هزار و 139 عدد مواد محترقه کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به برخورد شدید نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با دارندگان مواد محترقه، خاطر نشان کرد: مواد محترقه جزو قانون تشدید مجازات سلاح است.

تیبا ادامه داد: اگر از واحد صنفی مواد محترقه کشف شود، بار اول واحد صنفی به مدت 15 روز پلمپ می‌شود و در صورت تکرار این عمل از سوی واحد صنفی، پرونده قضایی در کمیسیون اماکن عمومی طرح می‌شود.

وی با اشاره به مجازات افراد خاطی در ارتباط با مواد محترقه گفت: در صورتی که فرد خاطی عمل تأثیرگذار همراه با تلفات در پی داشته باشد، نسبت به ابطال پروانه کسب با هماهنگی‌های سایر مراجع قانونی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول