اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

کشف محموله 43 هزارتایی مواد محترقه در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اصفهان یک محموله بزرگ مواد محترقه به تعداد 43 هزار و 200 عدد کشف و عامل فروش این اقلام به خرده فروشان دستگیر شد.

کشف محموله 43 هزارتایی مواد محترقه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حسین حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات و اقدامات ویژه پلیسی سرانجام یک محموله بزرگ به تعداد 43 هزار و 200 نوع مواد محترقه خطرناک کشف و صاحب اصلی این اقلام به نام «مسعود ـ ب» را که قصد فروش آنها به خرده فروشان را داشت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال عده‌ای افراد فرصت طلب و سودجو به بهانه ایجاد شادی و نشاط در بین نوجوانان و جوانان با به خطر انداختن جان آنها اقدام به فروش این گونه مواد محترقه خطرناک می‌کنند که کشف این محموله زنگ خطری را از هم اکنون به صدا در می‌آورد.

وی با بیان اینکه در چهارشنبه آخر سال گذشته در سراسر کشور 2 هزار و 88 مورد حادثه در چهارشنبه رخ داد که 32 درصد حادثه دیدگان دانش آموز بودند به خانواده‌ها هشدار داد بیشتر از گذشته مراقب فرزندان خود باشند.

حسین‌زاده با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی صورت گرفته است، گفت: پلیس افرادی را که اقدام به برهم زدن نظم عمومی با استفاده از مواد محترقه کنند دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز نیز در بازداشت می‌ماند.

وی از برخورد شدید با فروشندگان و قاچاقچیان این گونه مواد محترقه خبر داد و گفت: برای این افراد در قانون مجازات تعیین شده و این گونه افراد با برخورد سخت دستگاه قضایی نیز مواجه می‌‌شوند.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول