اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

کشف 30 هزار عدد مواد محترقه در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از کشف بالغ بر 30 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

کشف 30 هزار عدد مواد محترقه در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند بعد ازظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان درباره جزئیات کشف انواع مواد محترقه در این شهرستان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی آستارا به دنبال کسب خبری به وجود مواد محترقه در آستارا پی بردند و پس از انجام اقدام‌های پلیسی و بررسی موضوع و اطمینان از صحت آن، وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس محل نگه داری مواد محترقه مورد نظر را شناسایی کردند، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر 28 هزار و 200 عدد مواد محترقه از نوع کبریتی و دو هزار و 320 عدد مواد محترقه از نوع کپسولی کشف و متهم مورد نظر تحویل مقام‌های قضایی شد.

این مسئول با اشاره به عملکرد ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آستارا اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای پاک سازی نقاط آلوده 26 نفر را دستگیر کردند که هشت نفر آن ها توزیع کننده و 18 نفر نگه دارنده مواد مخدر بودند.

وی اضافه کرد: در این زمینه مقدار یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد.

خورسند با اشاره به عملکرد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی آستارا خاطر نشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در هفته گذشته با 890 مورد تخلف راهنمایی و رانندگی اعمال قانون داشتند که از این تعداد 92 فقره آن تخلف حادثه‌ساز بوده است.

به گفته وی، در مدت مذکور 24 دستگاه خودرو و 59 دستگاه موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی توقیف شدند.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول