اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

چرام قطب برنج‌کاری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با اشاره به این‌که در حال حاضر سطح زیر کشت برنج چرام بالغ بر 2 هزار هکتار است، گفت: چرام به عنوان قطب برنج‌کاری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه مسئولان است.

چرام قطب برنج‌کاری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان چرام به ریاست فرماندار و حضور اعضای کارگروه در محل جهاد کشاورزی شهرستان چرام تشکیل شد.

علیرضا نیکروز در این نشست با بیان این‌که توجه به توسعه بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر در شهرستان چرام باید در اولویت باشد، اظهار کرد: با توسعه بخش کشاورزی می‌توانیم فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان در شهرستان چرام ایجاد کنیم.

فرماندار چرام با اشاره به تولید برنج در چرام و با تأکید بر اینکه شهرستان چرام قطب برنج استان کهگیلویه و بویراحمد است، عنوان داشت: در حال حاضر سطح زیر کشت برنج شهرستان بالغ بر دو هزار هکتار است.

وی افزود: به جای استفاده از برنج‌های هندی، می‌توانیم برنج‌های تولیدی خود شهرستان را در قالب کیسه‌های 10 کیلویی به کارمندان دولت بدهیم تا این فرهنگ رواج یابد.

این مسئول در ادامه با بیان این‌که بحث کیفیت برنج مطرح نیست بلکه موضوع عوض شدن ذائقه‌ها است، گفت: کشاورز شالیکار نباید فقط با هدف کاشتن برنج پای کار بیاید بلکه باید خواستار برنامه عملیاتی در راستای تولید صیفی‌جات و محصولات کشاورزی در شهرستان باشد.

نیکروز اضافه کرد: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرام می‌تواند تولیدات این شهرستان را در قالب سبد غذایی به مددجویان ارائه دهد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با تأیید این مطلب که به بخش کشاورزی در چرام به عنوان یکی از قطب‌های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه ویژه می‌شود، خواستار برداشتن گامی اساسی در راستای توسعه بخش کشاورزی در سطح شهرستان چرام شد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت در حوزه کشاورزی خاطرنشان کرد: باید نهایت استفاده را از فرصتی که دولت خدمتگزار در اختیار ما گذاشته و عنایت ویژه‌ای که مقام معظم رهبری به این بخش دارند را ببریم.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول