اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس:

رسانه‌ها در فارس مقابل فضاسازی دشمن ایستادند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس گفت: رسانه‌ها در فارس در مقابل فضاسازی دشمن جانانه ایستادند.

رسانه‌ها در فارس مقابل فضاسازی دشمن ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس،  حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده به مناسبت حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: بار دیگر شاهد حماسه‌ای در ابعاد جهانی از سوی مردم قدرشناس و ولایت‌مدار استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) شیراز بودیم.

وی افزود: مردمی که 34 سال است حماسه می‌آفرینند و جهانیان را مات و مبهوت خود کرده‌اند و بدون هیچ چشم‌داشتی آمدند تا بار دیگر از خون شهیدانشان دفاع و با آرمان‌های ولیّ زمانشان رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله) تجدید میثاق و بیعت کنند که احتمالی نیز غیر از این شعور و معرفت و وقت‌شناسی از این امت حزب‌الله و همیشه در صحنه نمی‌رفت.

تقی زاده در ادامه تصریح کرد: حماسه‌ای که رسانه‌های بیگانه را متحیر کرد، رسانه‌هایی که تا چند ساعت قبل از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با شانتاژهای تبلیغاتی و بنگاه‌های خبرپراکنی خود، تمام سعی‌شان در ناامید کردن مردم و کمرنگ نشان دادن حضور آنان بود و خواب آشفته‌ای که هرگز تعبیر نشد و نخواهد شد.

وی اضافه کرد: در داخل کشور و به ویژه در استان فارس اصحاب فرهیخته رسانه با فضاسازی‌های مناسب که از آغازین روز دهه پرفروغ فجر آغاز شد، برگ زرین دیگری را به برکت دعای امام زمان (ارواحنا لتراب مقدمه‌الفدا) در کارنامه پرافتخار خود ثبت کردند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: بی‌شک حماسه مردمی و نیز به رخ جهانیان کشاندن تصاویر این حضور، بدون هماهنگی و همکاری رسانه‌های تصویری، صوتی، مکتوب و مجازی فعال در این استان مقدور نبود.

مدیر روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس افزود: اینجانب که از نزدیک شاهد شور و تلاش رسانه‌ها دراین استان از ابتدای دهه مبارک فجر بودم و اوج آن را در دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن و نیز با وجود سختی کار، تلاش برای به نمایش گذاشتن گوشه‌ای از این حماسه مردم در مقابل دیدگان استکبار، دیدم، از تمام این خدمات و زحمات تقدیر و تشکر خالصانه دارم و ان‌شاءالله که اجر همگی شما با خداوند منان باشد.

انتهای پیام/‌2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول