اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خواستار شد

تقویت روحیه مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی به مردم

خبرگزاری فارس:استاندار خراسان‌رضوی گفت: تقویت روحیه پاسخگویی باید جزو اولویت‌های کاری مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

تقویت روحیه مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر عصر امروز در حاشیه ملاقات خود با تعدادی از شهروندان، ضمن تقدیر از حضور شکوهمند و ستودنی مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: خلق این حماسه، رسالت و وظیفه مسئولان در قبال ارتقای خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای افزایش رضایتمندی آنان را سنگین‌تر کرد.

وی با اشاره به لزوم تکریم مردم به عنوان ولی نعمت مسئولان گفت: تکریم مردم باید در تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان استان تقویت شود.

استاندار خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: مسئولان باید فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مغتنم شمرده و از آن به شایسته‌ترین شکل، بهره‌گیری کنند، همچنین باید پاسخگویی صحیح و مطلوب به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب را مد نظر داشته باشند.

فروزان‌مهر ارتباط مستقیم با مردم را از رویکردهای اصلی دولت و در راستای توجه به کرامت و حقوق آنها برشمرد و افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باید برای ارتباط تنگاتنگ با مردم که همواره تکالیف انقلابی خود را در عرصه دفاع از نظام اسلامی به بهترین وجه انجام داده‌اند و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای ارتباط مستقیم و پاسخگویی به آنان، برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف داشته باشند.

وی اتخاذ این رویکرد را سبب اطلاع مسئولان از مشکلات مردم و کم و کیف پاسخگویی به آنها در سطوح مختلف دستگاه‌ها و همچنین جلب مشارکت فکری و معنوی مردم در اداره بهتر امور دانست.

گفتنی است استاندار خراسان‌رضوی در ملاقات عمومی خود که به صورت هفتگی برگزار می‌شود، امروز ضمن گفت‌وگو با 30 نفر از شهروندان، مشکلات و خواسته‌های آنان را با حضور مسئولان ادارات و دوایر مختلف بررسی و در مورد رفع آنها، دستور مقتضی صادر کرد.

انتهای پیام/70003/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول