اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

اگر مسئله‌ای قابلیت اجرایی ندارد مسئولان قول اجرا ندهند

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: اگر مسئله‌ای در جلسه مطرح می‌شود که به دلیل مختلف قابلیت اجرایی ندارد مسئولان قول اجرای آن را ندهند.

اگر مسئله‌ای قابلیت اجرایی ندارد مسئولان قول اجرا ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه محور گنجنامه با مساعدت 200 میلیون تومانی فرمانداری اصلاح شد، اظهار داشت: ما به عنوان مسئول باید آنچه که در توان داریم برای کاهش تصادفات انجام دهیم.

وی ادامه داد: در همدان روزانه 50 دستگاه خودرو پلاک می‌شود و با توجه به روند افزایشی خودرو در همدان عملکرد کاهش تصادفات مناسب بوده و امیدورایم در آینده به کمترین سطح وقوع حوادث رانندگی برسیم.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی ترافیک باید نیازهای ترافیکی شهر را شناسایی کند و با نظرات کارشناسی مسائل ترافیکی را حل کند.

این مسئول اضافه کرد: در 19 نقطه شهر دوربین برای اهداف چندمنظوره نصب شده و تعداد 16 دستگاه دوربین را نیز پلیس راهور برای کنترل سرعت نصب کرده که می‌توان از ظرفیت همه دوربین‌ها در کنترل سرعت خودروها استفاده کرد.

قهرمانی‌مطلق در ادامه با اشاره به اینکه خیابان شریعتی تعداد 80 دستگاه تاکسی فعالیت می‌کنند افزود: ایستگاه تاکسی خیابان شریعتی ظرفیتی بیشتر از پنج دستگاه تاکسی را ندارد و باعث ترافیک می‌شوند و نباید در این مورد رانندگان تاکسی را جریمه کرد.

وی با بیان اینکه در استفاده از پارکومتر فرهنگ و آموزش نیاز است، ادامه داد: نظر ما ارشاد، راهنمایی و فرهنگسازی است و جریمه در مرحله آخر قرار دارد.

*تعداد 54 دستگاه پارکومتر در شهر همدان نصب می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان نیز گفت: تعداد 54 دستگاه پارکومتر در شهر همدان نصب می‌شود که تعداد 17 دستگاه در خیابان بوعلی نصب شده که هر دستگاه تعداد هشت خودرو را پوشش می‌دهد.  

محمد تبریزی ادامه داد: ترافیک در شهر همدان روند عادی و طبیعی دارد و به جز ساعات اوج ترافیک کمترین مشکل ترافیکی را داریم و در طول سال جاری تاکنون کاهش تصادفات عملکرد خوبی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان به میزان 500 میلیون تومان رنگ برای رنگ‌آمیزی معابر خریداری کرده، اظهار داشت: ترافیک میدان امام در شش خیابان به علت ورود خودروها با هر پلاکی به این شش خیابان است که نسبت به سال گذشته تراکم خودرو در میدان امام بیشتر شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان اضافه کرد: طرح‌های ترافیکی مصوب در شهر همدان باید اجرایی شود اما برخی طرح‌های ترافیکی بنا بر سلایقی تغییر می‌کنند.

این مسئول با اعلام آمادگی شهرداری برای در اختیار دادن دوربین‌های شهر به راهور بیان داشت: وقتی در معابر نرده و فنس نصب می‌کنیم این پیام را به مردم می‌دهیم که برای عبور از عرض خیابان باید از پل عابر پیاده استفاده کند و شهرداری برای فنس‌کشی آمادگی دارد. 

تبریزی در ادامه با بیان اینکه مبلغ 900 میلیون تومان برای مکانیزه شدن پل‌های عابر پیاده به پیمانکار پرداخت شده است، تصریح کرد: علت تأخیر در مکانیزه شدن پل‌های عابر گرانی ارز، تحریم و عدم ترخیص کالاها از گمرک است.

وی خاطر نشان کرد: اگر در جایی سرعت‌گیر نصب می‌شود مشکل ترافیکی را حل نمی‌کند بلکه تنها صورت مسئله را پاک کرده‌ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان در پایان گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیط‌های نوروزی از 23 بهمن شروع شده است.

انتهای پیام/89019/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول