اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

کمک بیش از 623 میلیون ریالی حامیان به ایتام چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از کمک بیش از 623 میلیون ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در 10 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کمک بیش از 623 میلیون ریالی حامیان به ایتام چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از کمک بیش از 623 میلیون ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در 10 ماهه  نخست سال جاری خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: مردم خیر درون استانی و برون استانی با تأسی از مولایشان حضرت علی (ع) تاکنون سرپرستی 199 فرزند یتیم تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شده‌اند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تعداد 342 نفر از حامیان کفالت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان چرام را بر عهده دارند، عنوان داشت: این حامیان ماهیانه علاوه بر اهداء کمک‌های غیرنقدی مبلغ 150 تا 200 هزار ریال به حساب ایتام تحت پوشش واریز می‌کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به فرهنگ‌سازی مناسب و تبلیغات مثبت صورت گرفته توسط این نهاد از ابتدای سال جاری تعداد 79 حامی جدید برای حمایت از ایتام تحت پوشش اعلام آمادگی کرده‌اند.

مظاهری یادآور شد: حامیان نیکوکار در 10 ماهه سال جاری بالغ بر 623 میلیون و 200 هزار ریال به ایتام تحت پوشش این نهاد مساعدت کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد چرام سخاوت و بخشش و انفاق مال برای رفع نیازهای مادی و معنوی خانواده‌های نیازمند را نشأت گرفته از حس بشر دوستی و احساس مسئولیت اجتماعی آنان در قبال ایتام دانست.

وی افزود: مشارکت در برنامه‌های دیگر همچون تأمین مخارج تحصیلات دانشگاهی و تهیه جهیزیه از دیگر حمایت‌های حامیان است که با توجه به توان مالی آنان انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به این‌که یکی از گروه‌های ویژه تحت حمایت امداد ایتام نیازمند می‌باشند، متذکر شد: کمیته امداد شهرستان چرام نیز در راستای کمک به آنان اقدامات ویژه‌ای انجام داده است.

مظاهری یکی از دغدغه‌هایی که ایتام تحت حمایت امداد با آن مواجه هستند در خصوص امر ازدواج دانست و با بیان این‌که حضور حامیان و خیرین می‌تواند در این‌گونه موارد بسیار مهم و تأثیر‌گذار باشد، از برگزاری جشن ویژه ازدواج مددجویان کمیته امداد چرام در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول