اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دهگلان مطرح کرد

کمک 5.8 میلیارد ریالی حامیان به ایتام دهگلان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی دهگلان از کمک 5 میلیارد و 836 میلیون ریالی حامیان به ایتام این شهرستان خبر داد.

کمک 5.8 میلیارد ریالی حامیان به ایتام دهگلان

زعفر قنبری امروز در حاشیه دیدار با خانواده‌های ایتام این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان کمک‌های نقدی و غیرنقدی زیادی را برای تحصیل، دارو و درمان، هزینه ازدواج و خرید جهیزیه ایتام دهگلان پرداخت کرده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 384 یتیم شهرستان دهگلان زیر چتر حمایتی بیش از هزار و 236 حامی قرار دارند که از این تعداد هزار و 20 حامی غیربومی، 86 حامی بومی و 22 نفر حامی خارج از کشور هستند که ماهیانه مبالغی از سوی آنها به حساب ایتام واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد دهگلان افزود: امسال تاکنون حامیان بیش از 2 میلیارد و 382 میلیون ریال به ایتام این شهرستان کمک کرده‌اند که از این مبلغ 2 میلیارد و 257 میلیون ریال نقدی و یک میلیارد و 247 میلیون ریال کمک‌های غیر نقدی است.

قنبری خاطرنشان کرد: این میزان کمک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 40 درصدی برخوردار است.

وی در پایان گفت: سال گذشته نیز تعداد هزار و 127حامی مبلغ 3 میلیارد و 454 میلیون ریال را به 348 یتیم زیرپوشش کمک کرده‌اند که 302 میلیون تومان آن نقدی و 43 میلیون تومان نیز در قالب کمک‌های غیرنقدی صورت گرفت.

انتهای پیام/79013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول