اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف خراسان رضوی:

1000 برنامه فرهنگی و هنری در امامزاده‌های خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی یک هزار برنامه فرهنگی و هنری در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه این استان اجرا می‌شود.

1000 برنامه فرهنگی و هنری در امامزاده‌های خراسان‌رضوی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سعید آخوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه‌ها با مشارکت شهرستان‌های خراسان‌رضوی در امامزاده‌ها و بقاع شاخص به گونه‌ای طراحی شده تا همه اقشار از آن بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: برای برگزاری برنامه‌های تدوین شده فرهنگی و مذهبی در ایام دهه فجر در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه کمیته‌های ویژه‌ای تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: آذین‌بندی، برگزاری مراسم لحظه ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، سخنرانی با موضوع انقلاب اسلامی در طول ایام دهه فجر، برپایی نمایشگاه‌ها در تمام امامزاده‌ها و بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های دهه فجر اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: غبارروبی مزار شهدا در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه با حضور خانواده شهدا و ایثارگر و تجلیل از مقام شامخ شهدا از برنامه‌های دیگر اوقاف و امور خیریه در نخستین روز از دهه مبارک فجر است.

وی افزود: توزیع کتابچه با عنوان امت وحدت در بقاع متبرکه از برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه است.

آخوندی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه از برنامه‌هایی است که با حضور کارکنان ستادی و شهرستان‌های خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70009/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول