اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 389

قالیباف: اسناد مالی شهرداری تهران شفاف است

خبرگزاری فارس: شهردار تهران در ارتباط با شفافیت مالی شهرداری تهران گفت: تاکنون حسابرسی مالی شهرداری به شفافیت امروز نبوده است.

قالیباف: اسناد مالی شهرداری تهران شفاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 44 واگن جدید سامانه حمل و نقل ریلی تهران در جمع خبرنگاران از تحقق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه تونل‌ها، ایستگاه‌ها و افزایش واگن‌های مترو در سال جاری خبر داد و گفت: امروز شاهد ورود 44 واگن جدید به سامانه حمل و نقل ریلی تهران هستیم که به‌واسطه ورود این واگن‌ها ظرفیت مترو با رشد 150 هزار نفری همراه است.

شهردار تهران در ادامه 3 میلیون سفر روزانه با مترو تا پایان سال جاری را نوید داد و افزود: با توجه به اینکه امروز با مترو به محل برگزاری مراسم آمدم شاهد فشار و ازدحام جمعیت در بعضی ایستگاه‌ها و واگن‌ها بودم و امید است با ورود سری جدید واگن‌ها و همچنین افزایش تولید واگن در کشور در سال آینده شاهد خدمت رسانی مطلوب‌تری به شهروندان باشیم.

وی در پاسخ به خبرنگاری در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای شفاف‌سازی مالی در هفتمین سال حضور در مدیریت شهری تهران عنوان کرد: پیش از سال 84 تفریغ بودجه و شفافیت مالی در شهرداری تهران وجود نداشت و امروز مفتخریم که تفریغ بودجه تا سال 88 را به‌تصویب برسانیم.

قالیباف تاکید کرد: امروز به فضل خداوند متعال توانسته‌ایم به‌طور تلفیقی همه سازمان‌ها را حسابرسی کنیم.

شهردار تهران تصریح کرد: تاکنون در هیچ زمانی حسابرسی و شفافیت مالی در شهرداری تهران به این دقت حال حاضر و مورد تائید بودن شورای اسلامی شهر تهران نبوده است.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول