اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

شهرداری باید هزینه و درآمد خود را به شورا اعلام کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به لزوم اعلام هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری زنجان به اعضای شورا گفت: شهرداری باید در موعد مقرر این کار را انجام دهد.

شهرداری باید هزینه و درآمد خود را به شورا اعلام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا بهرامخانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به فرسوده بودن اتوبوس‌های فعال در شهر زنجان اظهار داشت: بیش از دو سال است که اتوبوسی به شهر زنجان داده نشده است.

وی به نیاز اتوبوس‌های فعال در شهر زنجان به تعمیرات اشاره کرد و افزود: هزینه‌های ایجاد شده در اتوبوس‌ها دخل و خرج آنها را از تعادل خارج کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به لزوم اعلام هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری زنجان به اعضای شورا تصریح کرد: شهرداری یا باید خودش اقدام به این کار کند و اگر نمی‌تواند شورا باید کسی را برای این کار انتخاب کند تا با استقرار در محل اقدام به این کار کند.

لزوم ایجاد میدان‌های میوه و تره‌بار

وی ایجاد میدان‌های میوه و تره‌بار به صورت متمرکز در شهر زنجان را از ضروریات اعلام کرد و گفت: این میادین باید در مناطق پرتراکم شهر به لحاظ جمعیت ایجاد شود.

بهرامخانی به وجود زمین در شهر زنجان برای ایجاد میدان‌های میوه و تره‌بار اشاره کرد و افزود: این میادین باید با نظارت شهرداری اقدام به عرضه میوه و تره‌بار کند.

انتهای پیام/7300/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول