اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی همدان خبر داد

اعزام 69 دانش‌آموز و مربی همدانی به سفر عمره

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان از اعزام 69 دانش‌آموز و مربی همدانی به سفر معنوی عمره خبر داد.

اعزام 69 دانش‌آموز و مربی همدانی به سفر عمره

یونس کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: عمره دانش‌آموزی یکی از برنامه‌های خوب فرهنگی است که از تأثیرگذاری زیادی بر شخصیت دانش‌آموزان برخوردار است و سازمان دانش‌آموزی به عنوان مجری این حرکت فرهنگی، هرساله اقدام به اعزام دانش‌آموزان و مربیان به سفر معنوی عمره می‌کند و در سال جاری نیز این اعزام انجام می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان داوطلب از بین دانش‌آموزان نخبه قرآنی، اخلاقی و درسی تشکل‌های دانش‌آموزی انتخاب می‌شوند و اکثر این دانش‌آموزان از فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی چون پیشتازان، انجمن اسلامی، بسیج و هلال احمر و مجامع دانش‌آموزی هستند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان گفت: این سفر 12 روزه خواهد بود و دانش‌آموزان شش روز در مکه و شش روز در مدینه خواهند بود و زمان اعزام فروردین سال آینده خواهد بود.

وی اضافه کرد: استان همدان در بخش عمره دانش‌آموزی عملکرد موفقیت آمیزی داشته و در سال‌های اخیر دو عنوان اول در مسابقات خاطره‌نویسی دانش‌آموزان عمره‌گزار کشور و چندین رتبه برتر در اجرای عمره دانش‌آموزی را در سطح کشور به دست آورده است.

کرمی گفت: این برنامه معنوی تأثیر زیادی بر روحیات و شخصیت دانش‌آموزان دارد و 93 درصد دانش‌آموزان در نظرسنجی‌های صورت گرفته از این برنامه رضایت دارند.

انتهای پیام/89002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول