اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان خبر داد

بهره برداری از دیوار ساحلی نامانلو در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان از بهره برداری دیوار ساحلی نامانلو از توابع بخش سرحد، دهستان جیرستان خبر داد.

بهره برداری از دیوار ساحلی نامانلو در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، عبدالرضا زراعتکار اظهار کرد: طول این دیوار ساحلی 113 متر است.

وی با بیان اینکه این پروژه با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهر شیروان بهره‌برداری شد، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد ریال احداث شده است.

زراعتکار همچنین به افتتاح پل میلانلو از توابع بخش سرحد، دهستان جیرستان اشاره و گفت: این پل چهار متری با دهنه چهار متر بوده که توسط فرماندار و دیگر مسئولان شهر شیروان افتتاح شد.

رئیس راه و شهرسازی شیروان اظهار کرد: با توجه به اینکه این روستا سیلگیر بوده و با کوچک‌ترین سیلی این محور مسدود می‌شده است با احداث این پل مشکلات این روستا به کلی حل شده و 60 خانوار از نعمت این پل برخوردار شده‌اند.

وی اعتبار این پروژه را 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این پل سه هزار متر خاک‌برداری و خاکریزی انجام شده و عرض پل هفت متر و 60 سانتی متر و ارتفاع پل از کف رودخانه سه متر و 60 سانتی متر است.

انتهای پیام/63002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول