اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال کشور

کاشانی‌ها میزان مشهدی‌ها را نامیزان کردند

خبرگزاری فارس: در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌‌های کشور در رده بزرگسالان پنجمین برد پیاپی تیم باریج اسانس کاشان در این لیگ در برابر میزان خراسان رضوی رقم خورد.

کاشانی‌ها میزان مشهدی‌ها را نامیزان کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال بزرگسالان کشور تیم باریج اسانس این شهرستان در دیدار با تیم میزان خراسان رضوی در سالن کتابچی کاشان، میهمان خود را با نتیجه سه بر یک بدرقه کرد.

در این دیدار تیم باریج اسانس کاشان گیم اول را با نتیجه 25 بر 19 به حریف واگذار کرد و در گیم دوم شاگردان حسین معدنی با انجام یک بازی کم‌ اشتباه، پایاپای با حریف خود پیش رفتند و در نهایت توانستند 31 بر 29 پیروز شوند.

در گیم سوم این دیدار نیز تیم باریج اسانس بار دیگر برتری خود را بر حریف دیکته کرد و 25 بر 23 میزان را مغلوب کرد و سرانجام در گیم چهارم تیم میزبان با نتیجه 25 بر 21 از سد حریف خود گذشت تا پیروز میدان لقب گیرد.

قضاوت دیدار باریج اسانس و میزان خراسان رضوی را حمید راهجردیان و نادر انصاری بر عهده داشتند و نظارت دیدار بر عهده محمود حداد و حسین حسینی بود.

در ابتدای این دیدار بدون حاشیه تماشاگران باریج اسانس به تشویق محمد طاهر وادی بازیکن فصل پیش این تیم پرداخت و سرپرست تیم کاشانی با اهدای گل از وی استقبال کرد و محمد طاهر وادی نیز با پرتاب گل‌های خود به سوی تماشاگران از آن ها تشکر کرد.

تماشاگران کاشانی همچنین در یک اقدام فرهنگی مقدم تیم میزان را به این شهرستان با تشویق جبار قوچان‌نژاد سرمربی این تیم گرامی داشتند.

ازدحام تماشاگران کاشانی در پشت در سالن محل بازی یک ساعت قبل از برگزاری بازی به گونه ای بود که مسئولان برگزاری این دیدار بلافاصله پس از باز کردن درب سالن مجبور به بستن آن شدند و تماشاگران مشتاق مجبور شدند برای تماشای مستقیم بازی از بالای در و دیوار سالن وارد شوند.

انتهای پیام/63010/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول