اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست بوشهر خواستار شد

حمایت مردم از محیط زیست استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: محیط زیست متعلق به همه مردم جامعه است و مردم باید از آن به خوبی حمایت و حفاظت کنند.

حمایت مردم از محیط زیست استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، علی اصغر مطهری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول منطقه حفاظت شده مند اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست موجب باقی‌ماندن و حفظ گونه‎های گیاهی و جانوری و محیط زیستی سالم برای مردم در دوره کنونی و آینده می‏شود.

وی افزود: کارکنان محیط زیست از شریف‎ترین و پاک‎ترین کارکنان نظام هستند که برای حفظ و بقای محیط زیست از جان مایه می‎گذارند و در مقابل متجاوزان به حریم طبیعت و آرامش گیاهان و جانوران می‏ایستند.

مطهری خاطرنشان کرد: در این راه حتی عده‎ای نیز جان خود را فدا کرده‎اند اما با تلاش مسئولان نظام توجه ویژه‎ای به محیط‌بانان محیط زیست شده که نشان از جایگاه محیط زیست در کشور است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خواستار حمایت مردم و مسئولان از محیط زیست منطقه شد و گفت: با حمایت‎های مسئولان بخش اقدامات مؤثری در بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه انجام شده است.

امام جمعه بردخون نیز در این آیین گفت: مسئولان نظام باید از افراط و تفریط در امور پرهیز کنند و همواره حد وسط و متعادل را در نظر داشته باشند زیرا مردم‎داری و قانونمندی هیچگاه متضاد یکدیگر نیستند.

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی اظهار داشت: باید بدون حب و بغض، امور جامعه به سرانجام برسد.

بخشدار بردخون نیز گفت: منطقه حفاظت شده مند بردخون به همراه جزایر خان، تهمادو، ام الگرم، نخیلو و پرندگان و جانوران و گیاهان کمیاب و جنگل‎های حرا مناظر بسیار زیبا و دیدنی در بخش بردخون هستند.

مسعود محمدپور افزود: این مناطق از جاذبه‏های گردشگری کشور محسوب می‏شوند و باید با اطلاع‎رسانی و تبلیغات کافی زمینه بازدید هموطنان را از آنها فراهم کرد.

در پایان نجف جمشیدی به عنوان مسئول جدید منطقه حفاظت شده مند بردخون معرفی شد و از تلاش‎ها و زحمات چند ساله صادق پورسالم مسئول سابق این منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام/66003/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول