اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفت اختراع در دانشگاه سمنان ثبت شد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت هفت اختراع توسط یکی از شرکت‏های مستقر در این پارک خبر داد.

هفت اختراع در دانشگاه سمنان ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، داوود معروفی اظهار داشت: شرکت تعاونی دانش‏بنیان «آفتاب پارت» موفق به ثبت هفت اختراع در اداره ثبت اختراعات و مالکیت صنعتی ایران شد.

وی «سامانه قالب‏های عایق ماندگار ICF» به شماره ثبت 68343، «دستگاه موبایل برش قالب بتن سبک گازی» به شماره ثبت 77065، «ماشین‏آلات و خط تولید برش و شیار قالب عایق ماندگار» به شماره ثبت 77068، «قالب یونولیتی مسلح در قالب‏بندی بتنی» به شماره ثبت 77064، «ساخت قطعات قالب عایق ماندگار با فاصله نگهدارنده یک‏پارچه دو منظوره» به شماره ثبت 74865، «سامانه قالب‏های عایق ماندگار با فاصله نگهدارنده یک‏پارچه دو منظوره» به شماره ثبت 70709 و دستگاه «برش یونولیت مسلح با شبکه پلاستیکی یا مش فلزی» به شماره ثبت 77069 را از اختراعات به ثبت رسیده این شرکت برشمرد.

مسئول دفتر مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: شرکت تعاونی دانش‏بنیان آفتاب پارت در تولید مصالح نوین ساختمانی و ساخت ماشین‏آلات و خط تولید مصالح ساختمانی در پارک علم و فناوری مستقر شده است و فعالیت دارد.

معروفی افزود: این شرکت با طرح «قالب عایق ماندگار» در جشنواره شیخ بهایی سال جاری شرکت کرد و در بخش بورس فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ارزش فناوری آن بالغ بر 12 میلیارد ریال ارزیابی شد.

مسئول دفتر مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان عنوان کرد: پرسنل این شرکت با برنامه‏ریزی دقیق و مستمر و پیگیری نیروهای اجرایی و ارائه خط مشی کیفیت و با مشاوره از شرکت‏های پیشرو در مدت کوتاهی توانستند گواهینامه ایزو 9001 مدیریت کیفیت را از شرکت eqa اخذ کنند و آن را در رزومه شرکت به ثبت برسانند.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول