اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ایام الله دهه فجر

296 کلاس درس در خراسان شمالی بهره برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: 296 کلاس درس در قالب 61 پروژه آموزشی هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در استان بهره‌برداری شد.

296 کلاس درس در خراسان شمالی بهره برداری شد

ابوالقاسم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه‌های آموزشی را بالغ بر 88میلیارد و 965 میلیون ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌های آموزشی در سطح خراسان شمالی بهره‌برداری شد، ‌افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های احداثی ، مقاوم سازی و طرح 6.3.3 بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی، محل تأمین منابع این پروژه‌ها را از محل اعتبارات ملی و استانی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها افزون بر 9 هزار نفر از دانش آموزان استان از این فضاهای آموزشی برخوردار می‌شوند.

به گفته بابایی، این فضاهای آموزشی در سطح 45 روستا و13 شهر سطح خراسان شمالی اجرا شده است.

وی یادآور شد: از سال 1385 تعداد یک‌هزار کلاس درس نیازمند مقاوم سازی از سازمان  نوسازی مدارس کشور طی بخشنامه‌ای به استان ابلاغ گردید که از اداره کل نوسازی مدارس از سال گذشته بیش از 600 کلاس درس در مدارس یک طبقه طاق ضربی به روش شاتکریت بتنی درسطح استان مقاوم‌سازی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی همچنین با اشاره به مصوبات بسیار خوب سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان در بخش نوسازی مدارس اظهار امیدواری کرد تا ظرف سه سال آینده وضعیت فضاهای آموزشی استان ارتقا یابد.

انتهای پیام/63002/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول