اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

هوشمندسازی 100 کلاس درس در جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی 100 کلاس درس در جم خبر داد.

هوشمندسازی 100 کلاس درس در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان شهرستان جم و همزمان با سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران و با همت اعضای انجمن و خیرین روستای بهارستان، سومین کلاس هوشمند در دبستان انقلاب افتتاح شد.

رئیس آموزش و پرورش جم در این آیین اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در حوزه تعلیم و تربیت به پیشرفت‌های شایان توجهی رسیده است.

حسین اسکندری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: برای اینکه به اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم و همسو با کشورهای صاحب علم و فناوری حرکت کنیم، باید از روش‌های نوین آموزش استفاده کنیم تا یادگیری به نحو مطلوب و اثرگذار انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب در کشور عزیزمان ایران، بحث تحول در فرایند یاددهی، یادگیری و استفاده از روش‌های نوین در امر آموزش است.

اسکندری در بخش دیگر سخنان خود خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: این انقلاب با نثار خون هزاران نفر به دست ما رسیده است و همه ما در پیشگاه شهدا و امام شهدا مسئولیم و باید با تلاش، کوشش، تعلیم و تهذیب ادای دین کنیم.

رئیس آموزش و پرورش جم بیان داشت: انتظار امام راحل، مقام معظم رهبری و متصدیان تعلیم و تربیت از شما این است که با استفاده از تکنولوژی جدید در آینده صاحب علم، تخصص و تعهد باشید و برای اعتلای نام ایران در دنیا تلاش کنید.

اسکندری از هوشمندسازی 100 کلاس درس در جم خبر داد و اذعان داشت: براساس آمار موجود تعداد 436 کلاس در سه مقطع تحصیلی در شهرستان جم دایر است که از این تعداد 100 کلاس هوشمندسازی شده و 17 کلاس آن به صورت کارگاهی است.

وی در ارتباط با هوشمندسازی کلاس درس مدرسه انقلاب نیز گفت: تمامی امکانات لازم برای هوشمندسازی این کلاس توسط اعضای انجمن و خیرین روستای بهارستان فراهم شده و اعتباری بالغ بر 40 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول