اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش عسلویه:

کلاس‌های درس دورافتاده‌ترین روستای استان بوشهر هوشمندسازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، کلاس‌های درس دورافتاده‌ترین روستای استان بوشهر هوشمندسازی شد.

کلاس‌های درس دورافتاده‌ترین روستای استان بوشهر هوشمندسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت و افزایش سطح علمی دانش‌آموزان از اهداف اساسی آموزش و پرورش است.

وی افزود: بدون تردید اجرای طرح تحول بنیادین گامی در این مسیر بوده و همه باید در اجرای دقیق و صحیح این طرح اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از هوشمندسازی کلاس‌های درس دورافتاده‌ترین مدرسه استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی کلاس‌های دبستان امت روستای بندو، آخرین نقطه استان بوشهر در منطقه عسلویه هوشمند شد.

احمدی تصریح کرد: در منطقه عسلویه از مجموع 350 کلاس درس 70 کلاس به سیستم هوشمند مجهز شده‌اند که از اهتمام اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، انجمن اولیا و مربیان، اعضای شورای آموزش و پرورش و همه کسانی که در این زمینه همکاری و مشارکت کرده‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم و از این همه وحدت و همدلی و تلاش همگانی در راستای رشد تعلیم و تربیت جوانان و دانش‌آموزان در این منطقه خرسندیم.

وی اضافه کرد: این از برکات و نعمات نظام اسلامی است و از برکات خون شهدا است که امروز شاهد این هستیم که در دورترین روستاهای استان و منطقه عسلویه که زمانی از کمترین امکانات و تجهیزات بی‌بهره بودند امروز از کلاس‌های هوشمند و مجهز به تکنولوژی روز برخوردارند.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: منطقه عسلویه توانسته است بیش از 20 درصد کلاس‌های خود را به سیستم هوشمند مجهز کند و در راستای راه‌اندازی کلاس‌های هوشمند مشارکتی مقام اول استان را کسب کند و این در حالی است که استان بوشهر نیز در کل کشور پس از استان‌های البرز و تهران رتبه سوم را داراست.

احمدی بیان کرد: روستای بندو آخرین روستای جنوبی استان بوشهر است که در منطقه عسلویه و هم مرز با استان هرمزگان قرار دارد و این روستا دارای یک دبستان به نام امت است که تمامی کلاس‌های این دبستان هوشمند شده است.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول