اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان صورت گرفت؛

بهره‌مندی 3000 محروم از خدمات هلال‌احمر فردوس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال 3 هزار محروم در شهرستان فردوس از خدمات هلال‌احمر این شهرستان بهره بردند.

بهره‌مندی 3000 محروم از خدمات هلال‌احمر فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی، محمد رحیم شهریاری اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال جمعیت هلال‌احمر فردوس مطابق با سال‌های گذشته اقدام به اجرای طرح‌های بشر دوستانه و خدمات عام‌المنفعه در راستای اهداف و اصول هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران کرد.
وی افزود: از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها اردوهای جهادی با عنوان جهاد رمضان، خدمات ماندگار و خودسازی معنوی بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: در این راستا ده‌ها تن از اعضای شاخه جوانان جمعیت هلال‌احمر فردوس همزمان با سراسر کشور با حضور در مناطق محروم و روستاهای نیازمند به کمک شهرستان فردوس، خدمات آموزشی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی متفاوت و بشر دوستانه‌ای به یک‌هزار و 500 نفر از ساکنان این مناطق ارائه دادند.
شهریاری ادامه داد: همچنین در راستای تحقق هدف تسکین آلام بشری جمعیت هلال‌احمر، هلال‌احمر فردوس توانست در ماه ضیافت خدا یک میلیون و 500 هزار تومان کمک مردمی از طریق 9 پایگاه ثابت و سیار، دسته قبض‌های رسید وجه نقد و 280 قلک جمع‌آوری کند.
وی افزود: با استفاده از این مبالغ 400 سبد غذایی توسط اعضای داوطلب شامل (برنج، روغن، قند، حبوبات، چای، خرما، شکر و ماکارونی آماده و بین 400 خانوار محروم و بی‌بضاعت از پیش شناسایی شده توزیع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین در قالب این طرح و با صرف هزینه‌‌ای بالغ بر 3 میلیون تومان چهار سفره افطاری نیز توسط خیران داوطلب و پایگاه‌های مساجد و خانه داوطلب فردوس پهن شد و چند صد نفر از قشر محروم و مستضعف اطعام شدند.  
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول