اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی باشت خبر داد

آغاز عملیات بازگشایی محور ده‌بزرگ به پیچاب در شهرستان باشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی باشت از آغاز عملیات بازگشایی محور ده‌بزرگ به پیچاب در شهرستان باشت خبر داد.

آغاز عملیات بازگشایی محور ده‌بزرگ به پیچاب در شهرستان باشت

علی دیانتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از شروع عملیات بازگشایی محور روستای ده‌بزرگ به پیچاب در شهرستان باشت خبر داد.

دیانتی با بیان این مطلب که طول پروژه 25 کیلومتر است، افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های بی‌وقفه قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندار باشت، شروع عملیات اجرایی این محور توسط ماشین‌‌آلات سنگین و نیمه سنگین اداره راه و شهرسازی به صورت امانی در حال اجرا است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان باشت در ادامه اضافه کرد: از این مسیر مواصلاتی بیش از 100 خانوار برخوردار خواهند شد که قبلا برای تردد بین این دو روستا باید 130 کیلومتر را طی می‌کردند.

وی تصریح کرد: با بازگشایی این مسیر مواصلاتی به 25 کیلومتر کاهش پیدا می‌کند که در توسعه منطقه محروم پیچاب گام مؤثری خواهد بود

دیانتی با بیان این‌که با توجه به صعب‌العبور بودن این روستاها هم هزینه سوخت و هم زمان تردد کاهش می‌یابد، افزود: این کار یکی از اقدامات خوب این دولت در راستای عدالت‌‌محوری و مهرورزی نسبت به مناطق محروم محسوب می‌شود. 

دیانتی با تأکید بر این که پروژه مذکور گوشه‌ای از خدمات دولت خدمت‌گذار به  مردم شریف استان به خصوص روستاهای ده‌بزگ و پیچاب است، یادآور شد: در زمینه راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص در مناطق محروم در طول هفت سال گذشته انقلابی بزرگ صورت گرفت که نتیجه آن تا سالیان سال برای مردم استان محسوس و ملموس خواهد بود.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول