اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان مازندرانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:

آماد‌گی کامل برای صعود به جام جهانی را داریم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان مازندرانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته است، گفت: برای صعود به جام جهانی آماده‌ایم.

آماد‌گی کامل برای صعود به جام جهانی را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، پیمان حسینی دروازه‌بان نوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که در اردوی برزیل از ناحیه دست چپ دچار مصدومیت شده بود این روزها با برطرف شدن مصدومیتش خود را برای حضوری مقتدر در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی آماده می‌کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر عنوان کرد: همراه با تیم در اردوی کشور برزیل بودم که از ناحیه دست چپ دچار مصدومیت شدم و بلافاصله پس از بازگشت از برزیل به مدت دو هفته در کمپ تیم ملی فوتبال زیر نظر پزشکان تیم تحت درمان قرار گرفتم.

این فعال ورزشی افزود: درمان با موفقیت کامل انجام شد و اکنون مصدومیتی ندارم و در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی همراه با سایر ملی‌پوشان مشغول تمرین هستم.

حسینی خاطر نشان کرد: ساعت یک بامداد روز اول بهمن ‌ماه به همراه تیم ملی به کشور قطر سفر خواهم کرد و در آنجا در مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی درون دروازه خواهم ایستاد و در حال حاضر نیز علاوه بر آمادگی جسمانی بالا از روحیه بسیار خوبی هم برخوردار هستم.

مارکو اوکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به محض بازگشت از برزیل در کمپ تیم ملی در جریان کامل مراحل درمان و همچنین وضعیت بهبودی پیمان حسینی دروازه‌بان مازندرانی تیم ملی فوتبال ساحلی قرار گرفت و از شرایط آمادگی جسمانی و روحی وی ابراز خرسندی کرد.

همچنین زمان برنامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی از سوی کمیته برگزاری این پیکارها نیز اعلام شد که بر اساس آن ایران در اولین دیدار در قطر به مصاف فیلیپین می‌رود.

زمان دقیق بازی‌ها نیز به شرح ذیر است:

سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه 91 ایران_فلیپین ساعت 15:45 به وقت تهران

چین_عراق ساعت 17:00 به وقت تهران

چهارشنبه چهارم بهمن‌ ماه 91 ایران_عراق ساعت 14:30 به وقت تهران

چین_فیلیپین ساعت 19:30 به وقت تهران

پنجشنبه پنجم بهمن‌ ماه 91 عراق_فیلیپین ساعت 14:30 به وقت تهران

ایران_چین ساعت 19:30 به وقت تهران

همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی نیز از سوم بهمن ماه در قطر برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/86019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول