اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

اتفاقات 34 ساله انقلاب عدم صداقت آمریکا را ثابت می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان 34 ساله انقلاب صداقت یا عدم صداقت آمریکا را در جریان‎های مختلف به وضوح نشان داده است.

اتفاقات 34 ساله انقلاب عدم صداقت آمریکا را ثابت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی صبح امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: جریان هشت سال دفاع مقدس و آن همه تقویت بنیه دفاعی، نظامی و اطلاعاتی که آمریکا از ارتش بعث عراق داشته، کمک به منافقین و در اختیار قرار دادن تجهیزات و امکاناتی که در اختیار آنها قرار دادند، ترورهایی که در این چند سال در کشور ما انجام دادند و اعمال شدیدترین تحریم‎هایی که در این چند سال علیه کشور انجام دادند همه این دلایل و شواهد نشان می‎دهد که آمریکا هیچ‌گونه صداقتی را در مطرح کردن بحث مذاکره ندارد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما باید هوشیار باشیم و نسبت به این مسئله احساسی برخورد نکنیم.

رابطه ما با آمریکا یک رابطه گرگ و میش است

وی تصریح کرد: ما یک شرایطی را از زمان شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه ایجاد کردیم که تمام بساط آمریکا که یک نظام سلطه و زورگو آنها را پیگیری می‌کند برچیده شده و آمریکا به خوبی این را می‌داند و از لحاظ موقعیت خود در منطقه احساس خطر می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: با از دست دادن این بساط زورگویی و سلطه خود در منطقه در حوزه‌های مختلف بین‌المللی نیز در حال از دست دادن فرصت‌های خودش است.

انقلاب اسلامی هویت واقعی آمریکا را برای جهانیان آشکار کرد

امامی اضافه کرد: بیداری اسلامی در منطقه یک موقعیت جدیدی را پرده‌برداری کرده و آن برگرفته از تاثیرات انقلاب اسلامی ایران و دیدگاه و رویکردهای امام(ره) و همچنین هدایت و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: همه این مسائل و اتفاقات نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی منافع آمریکا را بیشتر تهدید کرده و هویت اصلی آن برای جهانیان در حال نمایان شدن است.

آمریکا در حال فرار رو به جلو است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در این شرایط نیاز به یک فرار رو به جلو دارد و مطرح کردن موضوع مذاکره یکی از راهکارهایی است که بتواند شکست‌ها و ناکامی‌های خود را جبران کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آمریکا نه تنها در منطقه بلکه در جهان دچار شکست‌های مختلفی در عرصه روابط خارجی شده است و با توجه به اتفاقات و مواضعی که آمریکا در رابطه با موضوع مذاکره مطرح می‌کند نشان از ضعف و ناتوانی آنها است که در رابطه با نظم نوین بین‌المللی و نفوذ خود چه در خاورمیانه و چه در اقصی نقاط جهان در حال از دست دادن است.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول