اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قم:

استفاده از تاکسی‌متر فراموش شده است/ تعیین نرخ‌های جدید از ابتدای سال 92

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم به نصب تاکسی‌متر بر روی تاکسی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تاکسی‌متر از سوی رانندگان تاکسی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

استفاده از تاکسی‌متر فراموش شده است/ تعیین نرخ‌های جدید از ابتدای سال 92

حجت‌الاسلام محمدرضا آتش زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص فعالیت تاکسی‌ها در شهر قم تصریح کرد: برای اینکه ساماندهی درستی در خصوص فعالیت تاکسی‌ها داشته باشیم باید نسبت به اجرای سیاست‌های تشویقی اهتمام داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم از ثابت نبودن کرایه تاکسی‌ها در قم ناراضی هستند، اضافه کرد: باید این مسئله از سوی مسئولان سازمان تاکسیرانی پیگیری و ریشه‌یابی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم یکی از دلایل بروز مشکلات در ارتباط بین مردم و رانندگان تاکسی را در نوع کارکرد استفاده از این وسیله نقلیه دانست و تاکید کرد: در همه جای دنیا به وسیله تاکسی تعداد کمی از افراد جابه‌جا می‌شوند و برای حمل و نقل جمعی از اتوبوس و حمل و نقل ریلی استفاده می‌شود.

وی به مشکل فعالیت‌ تاکسی‌ها به صورت دربستی اشاره کرد و یادآور شد: باید تاکسی‌ها به صورت خطی فعالیت کنند و مبدا و مقصد مشخصی داشته باشند و با این شیوه بسیاری از مشکلات در این بخش حل می‌شود.

آتش زر به نصب تاکسی‌متر روی تاکسی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تاکسی‌متر از سوی رانندگان تاکسی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و باید فرهنگ استفاده از این وسیله نهادینه شود تا هم راننده و هم مسافر میزان دقیق کرایه را دانسته و نسبت به دریافت و پرداخت آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تعیین نرخ جدید کرایه تاکسی باید جلسات کارشناسی و ویژه برگزار شود ادامه داد: باید قیمت‌ها تا پایان سال مشخص شده و از سال آینده اجرایی شود و در تعیین نرخ جدید باید صرفه و صلاح رانندگان و مسافران مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول