اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه فردوسی مشهد:

دشمن با اقتصاد، انقلاب ما را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دشمن با جنگ اقتصادی، انقلاب ما را نشانه گرفته است.

دشمن با اقتصاد، انقلاب ما را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسین خسروی شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای اصناف فردوس که در محل هیئت حسینی اسلامیه برگزار شد، اظهار داشت: به سبب اهمیت موضوع اقتصاد است که رهبر معظم انقلاب چهار سال پیاپی شعارهای اقتصادی برای سال انتخاب می‌کنند.

وی افزود: اگر در جنگ اقتصادی شکست بخوریم همه چیز ما از بین می‌رود و امروز دشمن جنگ اقتصادی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی راه انداخته است.

این استاد دانشگاه و سرهنگ بازنشسته، خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ اقتصادی، انقلاب ما را نشانه گرفته است، بنابراین اصناف باید بسیار مراقب باشند که عده‌ای محتکر با کم‌فروشی و اختلاس، آبروی مؤمنان را نبرند و به دشمن کمک نکنند.                                                

خسروی خطاب به اصناف و بازاریان فردوس و اسلامیه، یادآور شد: برای تحقق شعار سال و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حتی اگر متحمل ضرر می‌شوید، اجناس و کالای ایرانی را به مشتریان خود توصیه کنید.

انقلاب اسلامی با الگوگیری از شهدا ماندگار است

وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را الگوگیری از شهدا دانست و گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب پایدار و ماندگار بماند، باید از شهدا الگو بگیریم و سیره آنان را در زندگی خود پیاده کنیم و این یکی از فلسفه‌های برگزاری یادواره شهدا است.

استاد دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به حضور پرشور مردم ایران اسلامی در حماسه 22 بهمن، افزود: آمریکا گمان می‌کند که تحریم‌ها و فشارها مردم ایران را از حضور در راهپیمایی باز می‌دارد، اما ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشورتر از گذشته، بصیرت خود را ثابت کردند.

خسروی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، دشمن را در مقدمه توطئه سال 92 ناکام گذاشت.

فتنه امسال بسیار پیچیده‌تر از فتنه 88 است

وی، فتنه امسال دشمن را بسیار پیچیده‌تر از فتنه سال 88 دشمن دانست و یادآور شد: در فتنه سال 88 دشمن با فتنه‌گری بعد از انتخابات به بهانه دروغ تقلب وارد صحنه شد، اما در فتنه امسال قرار است که فتنه دشمن تا 17 اردیبهشت‌ماه به اتمام برسد.

استاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: باید با بصیرت این فتنه را همچون فتنه سال 88 کور و فتنه‌گران را در رسیدن به اهداف شوم خود که همان ضربه زدن به انقلاب، نظام و رهبری است را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/69007/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول