اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

ملت ایران سنگر دفاع از انقلاب را خالی نخواهند کرد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نشان داد که ملت ایران سنگر دفاع از انقلاب را هیچگاه خالی نخواهند کرد.

ملت ایران سنگر دفاع از انقلاب را خالی نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از این شهرستان، حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی امروز در جمع هزاران نفری راهپیمایان ساوجبلاغی طی سخنانی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد دستاوردهای بسیار بزرگی بودیم که باید این مسائل به طور شفاف و روشن برای نسل جوان که پیش از انقلاب را ندیده‌اند، تشریح شود.

وی افزود: این پیشرفت‌ها در همه حوزه‌ها ملموس است که مهم‌ترین آنها مربوط به موفقیت‌های علمی، صنعتی،‌ اجتماعی و فرهنگی است.

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: به عنوان نمونه امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی در داخل کشور تولید شده و توانسته‌ایم دانش‌های پیشرفته‌ای را در حوزه‌های علمی مختلف مانند انرژی هسته‌ای و دانش هوا و فضا کسب کنیم.

ناطقی تاکید کرد: این موفقیت‌ها در سایه همدلی و وحدت و حرکت در مسیر ولایت محقق شده و امروزه آینده بسیار روشنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز پیش رو داریم.

وی با اشاره به تهدیدهای گسترده کشورهای غربی علیه ملت ایران گفت: غربی‌ها نمی‌خواهند ملت ایران راه توسعه را با سرعت طی کرده و برای دیگران الگو شوند، به همین دلیل به صورت مداوم علیه ما توطئه می‌کنند.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: به فضل الهی توطئه‌های دشمنان با درایت و هوشیاری ملت ایران و هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشأن انقلاب خنثی شده و باید همین مسیر را با قدرت طی کنیم.

این مسئول متذکر شد: به طور قطع بدخواهان و کینه‌توزان دست از توطئه علیه ملت ایران بر نمی‌دارند و به همین دلیل باید هوشیار بوده و غفلت نکنیم.

وی ادامه داد: حضور گسترده و پرشکوه مردم در راهپیمایی امروز نشان داد که مردم ما با بصیرت بوده و هرگز سنگر دفاع از انقلاب را خالی نخواهند کرد.

ناطقی در پایان با تقدیر از مردم انقلابی و ولایت‌مدار ساوجبلاغ گفت: ما باید روحیه خود را حفظ کرده و با اعتقاد و ایمان به مبارزه علیه استکبار جهانی ادامه دهیم و تنها در این صورت است که می‌توانیم در جهان سربلند و با عزت زندگی کنیم.

لازم به توضیح است، پس از سخنان امام جمعه ساوجبلاغ که با تکبیرهای متعدد مردم همراه بود، قطعنامه‌ای در 10 ماده قرائت شد.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول