اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

حضور حماسی ملت ایران «نه» بزرگ به دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: حضور باشکوه و حماسی مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی 22 بهمن یک «نه» بزرگ به تمام دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حضور حماسی ملت ایران «نه» بزرگ به دشمنان است

محمود معناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در مقایسه با سال‌های گذشته از شکوه و عظمت خاصی برخوردار بود که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه لطف خداوند متعال همیشه شامل حال ملت ایران است، افزود: حضور باشکوه و حماسی مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی 22 بهمن یک «نه» بزرگ به تمام دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معناصری تصریح کرد: مردم امروز با حضور باشکوه خود نشان دادند که پیرو ولایت و خون شهدا هستند و در تمام صحنه‌هایی که نظام اسلامی به آن‌ها نیاز دارند، حضوری حماسی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید قدر مردم همیشه در صحنه را بدانیم، خاطرنشان کرد: مردم با این حضور باشکوه قاطعانه نشان دادند که تحریم‌های آمریکایی هیچ تاثیری در انگیزه و حضور مردم در صحنه ندارد.

معناصری بیان داشت: جمعیت امروز راهپیمایی 22 بهمن شهرستان جیرفت طی سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است و مردم در سالروز تولد انقلاب اسلامی همه به صحنه آمدند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت بیان داشت: تحریم‌های دشمنان هیچ اثری بر اراده ملت ایران نگذاشته است بلکه موجب شده مردم حضور باشکوه‌تری در صحنه داشته باشند.

انتهای پیام/2655/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول