اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین روز از جشنواره فجر اصفهان؛

«فرزند چهارم» به همراه 2 فیلم دیگر اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان گفت: در دهمین روز از جشنواره فجر اصفهان فیلم «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان به همراه دو فیلم دیگر اکران می‌شود.

«فرزند چهارم» به همراه 2 فیلم دیگر اکران می‌شود

علی تمنایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امروز در سه سانس و سه سینما فیلم‌های «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان، تنهای تنهای تنها به کارگردانی سیامک شایقی و استرداد به کارگردانی علی غفاریان اکران می‌شود.

وی افزود: فرزند چهارم داستان سفری است به آن سوی آفریقا، جایی که شرافت انسانی در گیر و دار جنگ و قحطی سربلند بیرون می‌آید.

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان تاکید کرد: در این فیلم حامد بهداد در قالب شخصیتی متفاوت و خاص حضور دارد و مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر کشور هم در این کار بازی دارند.

وی درباره داستان فیلم «تنهای تنهای تنها» اضافه کرد: در رویای «رنجرو»، او و دوستانش در دریا که منبع معیشت آنهاست مشغول بازی هستند که ناگهان با حمله‌ یک جنگنده مواجه شده و فرار می‌کنند.

تمنایی گفت: «رنجرو» که تیربار خالی از سرباز را می‌بیند، بدون اینکه بترسد و پایش بلغزد، با اعتماد به نفس پشت تیربار می‌نشیند و تمام نیرویش را در دستانش جمع کرده و جنگنده را مورد هدف قرار می‌دهد و در شرایطی که بزرگ‌ترها میدان را خالی کرده‌اند دست به مقابله با عوامل خارجی تهدیدکننده‌ محیطش می‌زند.

وی درباره فیلم استـرداد تاکید کرد: این فیلم بیانگر داستانی بعد از جنگ جهانی دوم و در زمان نخست وزیری زاهدی و مربوط به زمانی است که انگلیس و آمریکا و شوروی به علت استفاده از راه آهن کشور ما باید به ایران خسارت پرداخت می‌کردند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان تاکید کرد: در این فیلم حمید فرخ نژاد، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ، الیسا کاچر، الکساندر ناوانف، منصور چراغی پور، صالح میرز آقایی، بهنام تشکر بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول