اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان:

ثبت نام آزمون ادواری رشته‌های مهارتی هرمزگان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی هرمزگان از آغاز ثبت نام شانزدهمین آزمون ادواری رشته‌های مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هرمزگان خبر داد.

ثبت نام آزمون ادواری رشته‌های مهارتی هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی طی نشستی در این رابطه گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در راستا ارتقاء و سنجش توان علمی ماهران و استادکارانی که در رشته‌های مهارتی فاقد گواهی نامه مهارت هستند اقدام به برگزاری شانزدهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی در 35 رشته مهارتی و کار و دانش می‌نماید.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این  آزمون پرداخت و افزود: توسعه و بهبود طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی به داوطلبان متقاضی، تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان در ثبت نام آزمون، اعتبار بخشی به تجربیات استادکاران و ماهران عرصه هنر و ارتقاء کیفیت فرآیند سنجش توان علمی و عملی استادکاران و مهارت پیشگامان عرصه هنر از مهم‌ترین اهداف برگزاری آزمون ادواری رشته‌های مهارتی در هرمزگان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به شرایط ثبت نام اشاره کرد و بیان داشت: برخورداری از توانایی لازم و کافی در مهارت مورد نظر داشتن حداقل 16 سال و داشتن حداقل گواهی قبولی پایه سوّم راهنمایی از شرایط اصلی برای ثبت نام در آزمون است.

مرشدی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند در 35 رشته ثبت نام کنند که بخشی از این رشته‌ها شامل طراحی نقوش ختایی و اسلیمی، طراحی نقوش هندسی، آیینه کاری، طراحی گرافیک سیاه و سفید، طراحی گرافیکی رنگی، چاپ باتیک، چاپ سیلک اسکرین، سفال و سرامیک، طراحی نقوش جانوری، هنر قلم زنی، منبت کاری، مشبک کاری، خاتم کاری، گره چینی، ساخت سنتور، ساخت سه تار، کاغذ سازی، طراحی صفحات وب و ... است که برای اطلاع بیشتر می‌توانید به سایت www.azmoonehonar.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان یادآور شد: ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون ادواری فقط به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام الکترونیکی www.azmoonehonar.ir و www.amoozeshehonar.ir و مطالعه دفترچه اقدام به ثبت نام نمایند.

یادآور می‌شود آغاز ثبت نام از روز چهارشنبه 11/11/91 تا دوشنبه 30/11/91 ، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه 7/12/91 تا 10/12/91 و تاریخ برگزاری آزمون جمعه 11/12/91 است.

انتهای پیام/88007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول