اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام در مجلس:

سرانجام نافرمانی از امر ولی‌فقیه گمراهی است

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام در مجلس گفت: سرانجام نافرمانی از امر ولی‌فقیه گمراهی و رفتن به بیراهه است.

سرانجام نافرمانی از امر ولی‌فقیه گمراهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان بهمئی راهپیمایی عظیم و گسترده 22 بهمن را با شکوه و عظمت خاصی به پایان رساندند.

امروز 22 بهمن جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان بهمئی با شرکت مردم و مسئولان در صف‌های به هم پیوسته با سخنرانی حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستان‌های بهمئی، کهگیلویه، چرام و لنده با شکوه خاصی برگزار شد.

حجت‌الاسلام بزرگواری در این مراسم اظهار کرد: شما مردم بهمئی ثابت کردید که از 34 سال گذشته همراه با سایر ملت ایران همچنان در خط ولایت با برادری و با این حرکت عظیم و انقلابی مردم دنیا را به حیرت در آورده‌اید.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب با عظمت اسلامی ما مایه روشنگری در دنیا شده و بر اثر این روشنگری بیداری اسلامی کنونی به وجود آمده است.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سرنوشت جهان را تغییر داده و این تغییر بهترین ثمره انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی افزود: آزادی و استقلال ما در سراسر دنیا با همت مردم و رهبری امام ثابت شد و هر ملتی که شرایط آزادی را رعایت نکند بنده غیر خدا خواهد بود. امروز باید از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب و امام در هر عرصه‌ای به خصوص در جنگ فرهنگی و اقتصادی دفاع کنیم.

بزرگواری بیان کرد: شما مردم ثابت کردید که تحریم‌ها و فشارها در اراده شما هیچ تأثیری نمی‌گذارد و نظام جمهوری اسلامی در توسعه و پیشرفت به یکی از قطب‌های بزرگ دنیا تبدیل شده است.

وی افزود: رهبر عزیز ما برای ادامه مسیر همه ما را به آرامش، برادری و ایستادگی در مقابل دشمنان دعوت کردند که باید مطیع اوامر ولی فقیه زمانه باشیم.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول