اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 312

سیل خروشان مردم پیشوا به راه افتاد

خبرگزاری فارس: سیل خروشان مردم پیشوا که از ساعات ابتدایی امروز برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن در میدان اصلی این شهرستان جمع شده‌ بودند، با آغاز مراسم راهپیمایی از این میدان به سمت آستان امامزاده جعفر (ع) به راه افتادند.

سیل خروشان مردم پیشوا به راه افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امروز پس از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و طلوع سی ‌و پنجمین بهار آزادی، مردم شهرستان پیشوا همراه با دیگر اقشار ایران اسلامی با حضوری یکپارچه، ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با تجلی حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده به مسیرهای تعیین شده آمدند و با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی تجدید پیمان کردند.

سیل خروشان مردم مؤمن، مذهبی و ولایی شهرستان پیشوا که از ساعت هشت صبح در میدان اصلی این شهرستان که در دوران انقلاب اسلامی خاطرات بسیار زیادی را در ذهن خود دارد جمع شدند و با آغاز مراسم راهپیمایی غرورآفرین 22 بهمن به سوی آستان امامزاده جعفر (ع) به راه افتادند.

مردم پرشور شهرستان پیشوا که در خیابان‌های اطراف این میدان برای حضور در راهپیمایی لحظه شماری می‌کردند با آغاز مراسم همگی به سیل راهپیمایی‌کنندگان پیوستند.

براساس مشاهدات خبرنگار فارس در این مراسم، افرادی که در راهپیمایی هستند، با در دست داشتن عکس‌هایی از مقام معظم رهبری، امام‌خمینی (ره) و تراکت‌های مختلف در این راهپیمایی حضور داشته و شعارهای انقلابی سر می‌دهند.

انتهای‌ پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول