اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم دماوند در راهپیمایی 22 بهمن:

تا پای جان در دفاع از رهبری ایستاده‏ایم

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان دماوند در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند: تا پای جان و سر حد مرگ در دفاع از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایستاده‏ایم.

تا پای جان در دفاع از رهبری ایستاده‏ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش‌ازظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن آخرین روز از دهه مبارک فجر، مردم شهرستان دماوند هم‏زمان با سراسر کشور به خیابان‏ها آمدند و یک‏صدا فریاد «لبیک یا خامنه‏ای» سر دادند.

مردم بام ایران که از دیرباز به ایستادگی و مقاومت و تلاش معروف هستند، با حضور پرشور و خروش باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی افزودند.

مردم دماوند در شهرها و روستاهای مختلف این منطقه، بار دیگر با آرمان‏های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و «نه بزرگ» خود را نثار استکبار جهانی کردند.

راهپیمایان دماوندی، 22 بهمن ماه را روز تجلی اتحاد ملی و انسجام اسلامی دانستند و خواستار تقویت وحدت اقشار مختلف مردم شدند.

دماوندی‏ها در این مراسم باشکوه که با حضور امام جمعه دماوند و شمار زیادی از مسئولان این شهرستان نیز همراه بود، تاکید کردند که ملت ایران با گرایش‌های مختلف سیاسی و سلایق متفاوت از هر دین و آیین و کیش و مرامی که باشند، امتی واحده هستند که در خط رهبری حرکت می‏کنند.

مردم دماوند در شهرها و روستاهای مختلف این منطقه در شعارها و گفته‏های حاشیه راهپیمایی اظهار داشتند که حرکت حول محور ولایت فقیه اقدام فرخنده و زیبنده‏ای است که برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در برهه کنونی ضروری به نظر می‏رسد.

انتهای پیام/2568/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول