اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس / 323

مطهری: انقلاب اسلامی به کمک آحاد ملت به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: انقلاب اسلامی به کمک آحاد ملت و با رهبری بنیانگذار انقلاب به پیروزی رسید.

مطهری: انقلاب اسلامی به کمک آحاد ملت به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری در گردهمایی بازنشستگان سپاه شاهرود که به همت کانون بازنشستگان سپاه شاهرود و با حضور بازنشستگان سپاه در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب و یاد امام و شهدا اظهار داشت: سخن گفتن در جمع شما که خود از اصحاب انقلاب هستید، مشکل است؛ چراکه شما یاوران انقلاب و امام بودید و هستید.

وی افزود: انقلاب اسلامی به کمک آحاد ملت و با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و تاکنون نیز با عنایت خاص امام‌عصر (عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری به پیش می‌رود.

بازنشستگان در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: همه شما در انقلاب و دوران دفاع مقدس حاضر و از نزدیک شاهد ایثارگری‌ها و جان‏فشانی‌های رفیقان و دوستان خود بوده‌اید و اکنون ما مانده‌ایم و رسالت این عزیزان که بردوش ما است.

مطهری تأکید کرد: امروز ما باید در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی باشیم و تلاش کنیم تا این فرهنگ‌های ناب اسلامی در جامعه از بین نرود.

وی افزود: دشمنان با ابزار مختلف به میدان آمده‌اند و تلاش می‌کنند مردم و به‌ویژه نسل جوان را از ارزش‌های انقلاب دور کنند و این وظیفه ما است که نگذاریم این اتفاق رخ دهد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: شما پیشکسوتان،  پیشگامان حرکت جامعه و در مسیر ارزش‌های متعالی انقلاب و اسلام هستید و باید تلاش کنید تا جامعه را به دنبال خود در مسیر اسلام حرکت دهید.

مسئول انجمن راویان ایثار و شهادت شاهرود نیز در این گردهمایی در سخنانی با تأکید بر حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در صحنه افزود: همه شما باید در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت پیشگام باشید.

مرتضی احمدیان افزود: باید وارد میدان شوید و با نسل جوان ارتباط برقرار کرده و به سمت حفظ ارزش‌ها حرکت کنید.

گفتنی است، در این مراسم، محمدرضا امینی از سوی فرماندهی سپاه شاهرود به عنوان مسئول کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود معرفی و از زحمات محمدرضا محمدی تقدیر شد.

انتهای‌پیام/2249/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول