اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-301

باقری: انقلاب اسلامی بزرگ‏ترین اتفاق قرن حاضر بود

خبرگزاری فارس: یک کارشناس ارشد تاریخ اسلام و ایران گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‏ترین اتفاق قرن حاضر بود و بسیاری از معادلات جهانی را بر هم زد.

باقری: انقلاب اسلامی بزرگ‏ترین اتفاق قرن حاضر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی باقری ظهر امروز در نشست فرهنگی و سیاسی که در مسجدالنبی(ص) شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور خاطرات روزهای تلخ و شیرین و سختی‌هایی است که با وحدت مردم به پیروزی‌ای رسید که در همیشه تاریخ ثبت و الگوساز شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی بزرگ‏ترین انقلاب قرن حاضر بود که برابر تمام کفر توانست با دست خالی و توکل بر خدا و اتحاد و همدلی و رهبری آگاهانه و مدبرانه امام پیروز شود.

این کارشناس ارشد تاریخ اسلام و ایران خاطرنشان کرد: در تمام انقلاب‌های رخ داده در جهان، انقلاب بعد از مدتی از هم می‌پاشید یا از مسیر اصلی انقلاب منحرف می‌شد، اما انقلاب ایران معجزه‏ای بود که تمام جهان را شگفت‏زده کرد و استکبار را متحیر کرد.

باقری بیان داشت: دشمنان ما می‌دانند که این نظام به مردم متکی است و باید برای نابودی آن مردم را هدف قرار دهند و خوشبختانه تا این زمان این مردم هوشیار ما بودند که نگذاشتند این اسلام و انقلاب به ثمر نشسته از راه درستش منحرف شود.

این کارشناس ارشد تاریخ اسلام و ایران تاکید کرد: در تمام زمان‌ها ما وظیفه داریم تا راه امام و شهدا را ادامه دهیم و پیرو ولی‏عصر(عج) خویش باشیم.

باقری افزود: دشمن تلاش می‌کند تا حضور ما را در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات ریاست جمهوری کم‏رنگ کند و ما باید با آگاهی و بصیرت این تلاش دشمن را در نطفه خفه و توطئه‌های پوشالی آنها را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول